کتاب هنر نگریستن

The Art of Noticing
(131 ایده برای بروز خلاقیت، رهایی از روزمرگی، لذت بردن از زندگی)
کد کتاب : 50762
مترجم :
شابک : 978-6001271755
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب هنر نگریستن اثر راب واکر

این کتاب، از جمله کتاب هایی است که کمک می کند کمی بیشتر به محیط اطراف توجه داشته باشیم، از مسائل و چیزهایی که هر روز در مسیرمان می بینیم و به سادگی از کنارشان می گذریم، غافل نشویم و شناخت بهتری نسبت به خود و اطراف مان پیدا کنیم. همچنین کتاب مناسب شهر نشین هایی است که در و دیوارهای ملال آور شهر خسته شان کرده و دنبال ایده های جالب و ناب هستند تا از یکنواختی رها شده و با گردش در شهر، چیزهای جالبی برای کشف و یادگیری پیدا کنند.
تمرین های کتاب، هر یک بسته به سادگی و یا دشواری، نهایتا در یک یا دو صفحه، روان و مختصر توضیح داده شده است و برای برخی تمرین ها، عکس هایی در نظر گرفته شده که درک موضوع راحت تر و تعمق بر آن تمرین را بیشتر کند.
در کتاب حاضر؛ هنر توجه کردن، دقت در رفتار، آگاهی از جزئیات و بدیهیات، یادگیری گوش سپردن، ابراز کنجکاوی و هر چیزی که حسی تازه را در درون ما روشن می کند، می آموزیم و...

کتاب هنر نگریستن

راب واکر
راب واکر نویسنده آمریکایی و روزنامه نگار مستقل است. او ستون "The Workologist" را برای بخش Business New York Times Sunday و وبلاگ هایی را برای Design Observer می نویسد. وی همچنین ستون نویس سابق "مصرف شده" مجله نیویورک تایمز است ، جایی که وی از سال 2004 تا 2012 نویسنده همکاری داشت و کلمه "سوف کردن" را ابداع کرد.