کتاب ترغیب پنهان

Hidden Persuasion
33 تکنیک موثر روانشناسی در تبلیغات
  • 110,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سیته سیته
    نویسنده: مارک اندروز
کد کتاب : 51980
مترجم : سعید دانش یار
شابک : 978-6226663441
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ترغیب پنهان اثر مارک اندروز


پیام های بصری در زندگی روزمره ما همه جا حضور دارند. آنها دائما در تلاش هستند تا ما را متقاعد کنند که بخریم، یاد بگیریم و عمل کنیم. برخی از بقیه ی دیگر در تأثیرگذاری بر رفتار و انتخاب های ما موفق ترند.
قدرت مخفی این پیام ها چیست؟ چگونه آنها در تغییر رفتار ما موفق می شوند؟
این کتاب روانشناسی پشت پرده ی پنجاه تکنیک تأثیر موثر متقاعدسازی بصری و نحوه به کارگیری آنها را توضیح می دهد. این تکنیک‌ها از موارد ضروری تا روش‌های مبهم‌تر و موذیانه‌تر هستند. خواننده بینش عمیقی در مورد چگونگی ساخت وسایل بصری برای تأثیرگذاری بر رفتار و تصمیم گیری در سطح ناخودآگاه به دست خواهد آورد.
همه تکنیک ها توسط منابع بصری غنی و اطلاعات اضافی در مورد روانشناسی تغییر رفتار پشتیبانی می شوند. این کتاب نه تنها برای متخصصان و دانشجویان در زمینه های ارتباطی و طراحی آگاه کننده است، بلکه برای هر کسی که می خواهد بفهمد چگونه رفتار ما به طور ناخودآگاه تحت تأثیر تبلیغات، کمپین های اجتماعی، و پیام های دولتی قرار می گیرد، کتابی روشنگر است.
این کتاب توسط افراد برجسته در تأثیر اجتماعی و متقاعدسازی بصری تالیف شده است. این کتاب به عنوان یک کتاب مرجع مدرن در دسترس برای ایجاد و درک تصاویر بصری متقاعدکننده طراحی شده است.

کتاب ترغیب پنهان