کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات

Creative Advertising
کد کتاب : 51981
مترجم : کامیار شیروانی مقدم
شابک : 978-6005253597
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات اثر ماریو پریکن

"کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات بیشتر از یک کتاب زیبا و قابل ورق زدن است... ماریو پریکن اهداف بزرگتری دارد - یعنی تبدیل خوانندگان به خلاقان برتر با معرفی کردن انواع تکنیک ها و ایده ها به آنها." Adweek

ماریو پریکن در کتاب "مبانی خلاقیت در تبلیغات" با آشکار کردن فرآیند خلاقانه پشت برخی از موثرترین کمپین‌های سال‌های اخیر، بیش از دویست نمونه از تبلیغات بین‌المللی را از طیف گسترده‌ای از رسانه‌ها، از جمله مجلات، بیلبوردها، تلویزیون، فیلم‌ها و اینترنت به نمایش می‌گذارد. هر فصل روش‌های عملی متفاوتی را برای ایجاد تبلیغات خلاقانه و فراموش‌نشدنی، با آثاری که برنده جایزه از برخی از تأثیرگذارترین نام‌ها در صنعت هستند، نشان می‌دهد. این ویرایش دوم شامل یک فصل مقدماتی کاملا اصلاح شده و به روز شده به همراه ده ها نمونه جدید است که طیف جذابی از رویکردها را نشان می دهد.
این مجموعه واقعا واضحی از سوالات/جهت‌های مفهومی را ارائه می‌کند که می‌توانید از آنها به طور کاربردی استفاده کنید - همراه با مثال‌های واقعی از نحوه استفاده از هر رویکرد در تبلیغات قبلی. این کتاب گذشته را در مورد تبلیغات، چرایی ایده‌ها خوب، نحوه ایجاد آن‌ها، پوشش می‌دهد و تعداد زیادی سوال دارد که می‌توانید برای ایجاد آگهی‌های خود با آنها کار کنید.

کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات

ماریو پریکن
ماريو پريكن مدرس خلاقیت و مشاور مستقیم بازاریابی است که تیم های خلاق را از آژانس های تبلیغاتی و بخش های بازاریابی آموزش می دهد. او در آلمان زندگی می کند.