کتاب شاید دیگران از آسمان می آید!

Maybe the others come from the sky!
کد کتاب : 5286
شابک : 978-9643379308
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

گام سوم از مجموعه سه گانه مهارت های زندگی برای کودکان

معرفی کتاب شاید دیگران از آسمان می آید! اثر سید علی شجاعی

«شاید دیگران از آسمان می‌آید»، کتابی است که توسط سید علی شجاعی نوشته شده و به عنوان سومین مجلد از مجموعه سه‌گانه مهارت‌های زندگی برای کودکان منتشر شده است. پیش از این، مجلد دوم با عنوان «هیچ طوفانی راهش را عوض نمی‌کند» و مجلد اول با عنوان «به دیوارها بخند» به چاپ رسیده‌اند و مجلد اول نیز در حال انتشار است.

همانند دو مجلد قبلی خود، این کتاب نیز تلاشی است برای آشنایی کودکان با مهارت‌های اساسی و ابتدایی مورد نیاز در زندگی. سعی شده تا این نیازها از طریق یک داستان جذاب و دلنشین به مخاطب منتقل شود و راه‌های اجرای این مهارت‌ها نیز به طور واضح و قابل درک به تصویر کشیده شود. با ایجاد نوعی همدردی، از کودکان خواسته می‌شود که خود را در نقش قهرمان داستان تصور کنند و نحوه‌ی مواجهه درست با مشکلات را از این طریق یاد بگیرند.

شهری که در قصه به تصویر کشیده شده، جایی است که مردمان آن برای گرم‌کردن دست‌هایشان در برابر سرمای هوا، به جیب دیگران مراجعه می‌کنند! روایتگر این داستان از رفتارهای مردمان این شهر خبر می‌دهد. حالا، آیا این شهر و رفتارهای مردم آن عادی به نظر می‌آید؟

کتاب شاید دیگران از آسمان می آید!

سید علی شجاعی
سید علی شجاعی مهندس صنایع، تحلیل سیستم‌ها و قائم مقام انتشارات کتاب نیستان است. او در کارنامه‌ خود بیش از صد اثر چاپ شده در حوزه پوستر، جلد کتاب و نشانه و همچنین صدها یادداشت و تحلیل و گفتگو با رسانه‌ها در حوزه مدیریت فرهنگی،‌ صنعت نشر و کتاب دارد. علی شجاعی مدرس فلسفه اسلامی، فلسفه غرب، منطق و کلام است و تألیفات متعددی دارد که برخی از آن‌ها به‌شرح زیر است: • انتشار داستان کوتاه Take Me Into Your Dreams, Maria در مجله Grey Sparrow. آمریکا • انتشار داستا...