کتاب 25 شغل ماشا فیلیپنکو

25 professions of Masha Filipenko
کد کتاب : 53148
مترجم :
شابک : 978-6003204508
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 25 شغل ماشا فیلیپنکو اثر ادوارد اوسپنسکی

داستان از یک روز متفاوت برای کلاس سومی ها آغاز می شود، روزی که از آن ها خواسته می شود انشایی با موضوع «اگر من نماینده ی شورای شهر بودم چه می کردم؟» بنویسند. ماشا که یکی از دانش آموزان نه چندان خوب کلاس است و درس برایش در آخرین درجه اهمیت قرار دارد یکی از بهترین انشاها را می نویسد، انشایی که باعث می شود از او برای کار در بخش بهسازی شورای شهر دعوت شود و به این ترتیب ماشا برای کمک به حل مشکلات کارهای گوناگون، چند شغل متفاوت را تجربه و در وظایفی که برایش در نظر گرفته شده خیلی خوب عمل می کند. اما چگونه؟!
اوسپنسکی با نگاهی کودکانه قصه خود را نوشته و ماجرایی خواندنی و جذاب را شکل داده که به عنوان یکی از دوست داشتنی ترین نوشته هایش مطرح شده است.

کتاب 25 شغل ماشا فیلیپنکو

ادوارد اوسپنسکی
ادوارد اوسپینسکی (۲۲ دسامبر ۱۹۳۷ – ۱۴ اوت ۲۰۱۸) یک رمان‌نویس، نمایش‌نامه‌نویس، فیلم‌نامه‌نویس، شاعر، نویسندهٔ کتاب کودکان و مجری اهل اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی بود.او بیش از ۷۰ کتاب برای کودکان نوشته‌است و آثارش به ۲۵ زبان ترجمه شده و در ۷۰ اقتباس کارتونی به‌کار رفته‌است.وی در سال ۱۹۹۷ موفق به دریافتِ نشان افتخار «شایستگی در سرزمین پدری» شد.از فیلم‌ها یا مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها نقش داشته‌است می‌ت...