کتاب شاید بخواهید با من ازدواج کنید

My Wife Said You May Want to Marry Me
کد کتاب : 53394
مترجم :
شابک : 978-6222540517
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب شاید بخواهید با من ازدواج کنید اثر جسین رزنتال

این کتاب روایت دوست داشتن و کنار آمدن با از دست دادن است. هدف اصلی این کتاب بررسی این موضوع است که دوست‌داشتن، ازدست‌دادن و در نهایت به‌نحوی غافلگیرکننده و غیرمنتظره مقاومت نشان‌دادن دربرابر نتایج حاصل از فقدان است. این کتاب داستان عشق و ازدست‌دادن است، اما در عین حال لذت، زیبایی و شور زندگی را ارج می‌نهد؛ داستان اینکه چطور به پایان بخشی از زندگی‌تان می‌رسید و برای رفتن به سوی بخش بعدی راهی می‌یابید؛ داستان زندگی نویسنده و زنی استثنایی یعنی همسرش، ایمی کراوس رزنتال است. این کتاب روایت زندگی مردی از زنی موفق است و روایت رنج او از مرگ همسرش اما کتاب روایتی سوگوارانه نیست، روایتی از کنار آمدن با اندوه است.

کتاب شاید بخواهید با من ازدواج کنید

دسته بندی های کتاب شاید بخواهید با من ازدواج کنید
قسمت هایی از کتاب شاید بخواهید با من ازدواج کنید (لذت متن)
من اهل شیکاگو هستم، آنجا متولد و بزرگ شده ام. دانستن اینکه از کجا شروع کردم کمک می کند تا بفهمید من و ایمی از کجا شروع کردیم. خانواده همیشه برایم در اولویت بوده است. وقتی دو سالم بود، والدینم طلاق گرفتند. تا هشت سال بعد، یعنی تا زمانی که مادرم، جو، دوباره ازدواج کند، خانواده مان فقط از مادرم، خواهر بزرگ ترم، میشل و من تشکیل می شد. مادرم به تنهایی بزرگم کرد و همین موضوع جوهرهٔ مردی را ساخت که امروز به آن تبدیل شده ام. مادرم با سختی ها جنگید و نهایت تلاشش را کرد؛ دوباره به دانشگاه برگشت و تا زمانی که پنج ساله شدم، مدرک کارشناسی ارشدش را در رشتهٔ مددکاری اجتماعی گرفت (هنوز هم در همان حوزه مشغول به کار است). مادرم بسیار آزاداندیش بود، همیشه تشویقم می کرد مستقل باشم و سرم به کار خودم باشد؛ البته تا زمانی که «کار خودم» این قدراحمقانه نباشد که زندگی ام را به هم بریزد. هر از گاهی کمی از مرزهایم عبور می کردم، اما آن قدر به او احترام می گذاشتم که اصلا نگران نباشد کجا هستم یا چه کار می کنم.

در بیشتر دوران کودکی ام، پدرم در مشاغل تبلیغاتی مشغول بود که به نظرم شغل خیلی جذابی می آمد. او مرد بسیار باهوشی بود، اما متأسفانه وقتی صحبت از کار و تجارت می شد، بهترین نبود. وقتی دبیرستانی بودم، او یک استودیوی فیلم تبلیغاتی در لینکلن پارک تأسیس کرد. به نظر می رسید افتتاح این استودیو نقطهٔ اوج رویاهای آرنی باشد. اما نتوانست در عرصهٔ هنر و تجارت چندان موفق شود. اما وقتی دبیرستانی بودم، یک تابستان برایش کار کردم و از آن روزها خاطرات خوبی دارم. علاوه بر کارهای دیگرم، دستیار تولید بودم؛ البته اگر بخواهم دقیق تر بگویم، دستیار دستیار بودم. ون بسیار بزرگی را می راندم، کارگردان ها را از فرودگاه برمی داشتم و تمام کارهای سطح پایینی را که هیچ کسی حاضر نبود انجام شان بدهد انجام می دادم. ساعت های کاری طولانی بودند و بسیاری از کارها تمام شب طول می کشیدند، اما هیجان داشتم که از نزدیک شاهد کار پدرم باشم و دربارهٔ ارزش سخت کارکردن و پول درآوردن چیزهای بسیاری یاد گرفتم.