کتاب سبک ها و مکتب های هنری

The Oxford Dictionary of Art
کد کتاب : 53784
مترجم :
شابک : 978-9646130784
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب سبک ها و مکتب های هنری اثر ایان چیلورز

چه به هنر سطل زباله ای و چه به هنر بیزانسی علاقه مند باشید، کتاب سبک ها و مکتب های هنری اولین جایی است که می توانید اطلاعات دقیقی در مورد هنرمندان، مدارس، دوره ها، تکنیک ها اصطلاحات انتقادی و رشته های هنری دریافت کنید. موزه ها، مورخان هنر، فیلسوفان، و خیلی چیزهای دیگر در این کتاب پوشش داده شده است. هزاران مدخل تقریبا در هر جنبه ای از هنر غربی، و همچنین ضروری ترین ویژگی های هنر آسیایی در این کتاب جامع و بی نظیر گرد آوری شده است.
در اینجا تقریبا برای هر سوالی که مربوط به دنیای هنر است، پاسخ خواهید یافت. امروز خود پرتره پارمیجیانینو در یک آینه محدب در کدام موزه به نمایش گذاشته شده است؟ چه کسی اصطلاح "اتفاق" را ابداع کرد؟ نقاشی میدان رنگی، نقاشی لبه سخت و اپ آرت چه هستند؟ هنرمندان نماینده ی این مکاتب کیستند و بهترین آثار آنها کدامند؟ تفاوت کامایو با گریسای چیست؟ غنی ترین موزه جهان کدام است؟ نسخه ی اصلاح شده ی این کتاب همراه با پوشش گسترده‌ای از هنر قرن بیستم، مدخل‌های جدید در هنر گرافیتی مانند یوید هاکنی و رئالیسم جدید، مرکز پمپیدو و موارد دیگر است. منابعی که در این کتاب آورده شده است خوانندگان را به انبوهی از اطلاعات اضافی در مورد تقریبا هر موضوع مورد علاقه راهنمایی می کند.
این راهنمای گسترده و به‌روز با پوشش کل تاریخ هنر، مرجعی ضروری برای محققان، دانشجویان و علاقه‌مندان به هنر از هر نوع است. این کتاب همچنین لذت جست و جو کردن را به خوانندگان می دهد. چرا که مملو از حقایق شگفت‌انگیز در مورد شخصیت‌هایی است. که در دنیای هنر حضور دارند.

کتاب سبک ها و مکتب های هنری

ایان چیلورز
یان چیلورز (Ian Chilvers) ویراستار و نویسنده مستقل است. او نویسنده کتاب فرهنگ لغت هنرهای قرن بیستم ، ویراستار فرهنگ لغت مختصر آکسفورد از هنر و هنرمندان و ویراستار مشترک کتاب مختصر آکسفورد در ادبیات کلاسیک است.
دسته بندی های کتاب سبک ها و مکتب های هنری