کتاب باکره ها

The Maidens
کد کتاب : 76849
مترجم :
شابک : 978-6003841871
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 380
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

دوشیزگان
The Maidens
کد کتاب : 55221
مترجم :
شابک : 978-6227383188
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 351
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

دوشیزگان
The Maidens
کد کتاب : 64086
مترجم :
شابک : 978-6222352134
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 202111
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب دوشیزگان اثر الکس میخائلیدس

کتاب «دوشیزگان» رمانی نوشته «الکس میخائلیدس» است که نخستین بار در سال 2021 منتشر شد. پروتاگونیست داستان، «ماریانا» است—زنی متخصص گروه-درمانی که در لندن کار می کند. برادرزاده او، «زوئی» که اکنون در حال تحصیل در «کیمبریج» است، با او تماس می گیرد و خبری بد را به او می دهد: دوست نزدیک او، «تارا»، به قتل رسیده است—با ضربات متعدد چاقو و رها شده در جنگل. «ماریانا» به «کیمبریج» می رود و وقتی پلیس کسی را دستگیر می کند که به عقیده او، بی گناه است، تحقیقات مختص به خودش را آغاز می کند. سرنخ ها او را به «ادوارد فاسکا» می رسانند: یک استاد دانشگاه جذاب و کاریزماتیک که گروهی از دختران دانشجوی زیبا (از جمله «تارا») مثل یک فرقه کوچک از او پیروی می کنند—فرقه ای به نام «دوشیزگان»، ارجاعی به فرقه «الوزیس» در یونان باستان که پیروانش، «دیمیتر» و «پرسفون» را می پرستیدند.

کتاب دوشیزگان


ویژگی های کتاب دوشیزگان

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

الکس میخائلیدس
الکس مایکلیدس در قبرس از پدری یونانی قبرس و مادری انگلیسی به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد در ادبیات انگلیسی از دانشگاه کمبریج و کارشناسی ارشد در فیلمنامه نویسی از انستیتوی فیلم آمریکا در لس آنجلس است. بیمار خاموش اولین رمان او است.وی از سال 1987 عضو کمیته مرکزی حزب دموکرات (قبرس) و از سال 1976 عضو کمیته جوانان و کمیته محلی لارناکا و همچنین عضو کمیته مطالعاتی حزب دموکرات است.
نکوداشت های کتاب دوشیزگان
A spellbinding tale weaving together Greek mythology, murder, and obsession.
داستانی مسحورکننده که اسطوره شناسی یونان، قتل و تمایلات وسواس گونه را در هم می تند.
Barnes & Noble

It firmly establishes Michaelides as an unstoppable force in the thriller space.
این کتاب، نام «میخائلیدس» را به عنوان نیرویی توقف ناپذیر در قلمرو داستان های تریلر به ثبت می رساند.
Esquire

A tense, cleverly twisted story.
داستانی پرتنش و با پیچ و خم های هوشمندانه.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب دوشیزگان (لذت متن)
«ماریانا» از نزدیک به ماجرا می نگریست و چشمان محافظش روی «هنری» بود که ببیند او چه می کند. او با تمام شجاعتش، فردی بسیار آسیب پذیر بود. «هنری» در کودکی و پیش از آن که به چندین خانه مراقبتی و پرورشی فرستاده شود، تحت آزار جنسی و فیزیکی پدرش قرار گرفته بود. و هنوز با وجود تمام این زخم ها، فرد بسیار باهوشی بود و در یک آن تصور می شد شاید هوشش توانسته بود زندگی اش را نجات دهد.

او در هجده سالگی برای خواندن درس فیزیک وارد دانشگاه شد، اما فقط چند هفته به درس خواندن ادامه داد و همیشه گذشته اش مانع موفقیتش می شد. او شکست های زیادی داشت و هرگز کاملا بهبود نیافت. زندگی او شاهد تاریخچه ای غمبار از خودزنی ها، اعتیاد به مخدر و شکست های مکرر بود که مدام او را روانه این بیمارستان و آن بیمارستان می کرد تا روزی که پزشکش، او را به «ماریانا» معرفی کرد.

موجی از هیجان حاضران را فرا گرفت. همه ساکت شدند. «ماریانا» نمی توانست تردید نداشته باشد، اما سابقه گروه درمانی اش به او می گفت باید به هر گروهی که عاشق استاد خود است، مشکوک باشی؛ این شرایط به ندرت کارش به جاهای خوب ختم می شود. برای «ماریانا»، «فوسکا» بیشتر شبیه یک ستاره جوگیر پاپ بود تا یک سخنران؛ و تا حدی منتظر بود هر لحظه بزند زیر آواز. «ماریانا» در کمال تعجب دید که چشم های او پر از اشک شد.