کتاب پاکسازی آشفتگی های ذهن

Cleaning Up Your Mental Mess
(پنج گام ساده،علمی و تایید شده برای کاهش اضطراب، استرس و افکار سمی)
کد کتاب : 55318
مترجم :
شابک : 978-6001184857
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب پاکسازی آشفتگی های ذهن اثر کارولین لیف

افکار سمی، افسردگی، اضطراب و آشفتگی ذهنی ما غالبا توسط یک دنیای پر هرج و مرج تشدید می شود و با ناتوانی در مدیریت افکار، عدم ثبات در ما تداوم می یابد. اما ما نباید در این آشفتگی ذهنی مستقر شویم که گویی این آشفتگی ذهنی برای ما عادی است. امید و کمکی فوق العاده در اینجا برای ما وجود دارد - و راه رسیدن به افکار سالم‌تر و اوج شادی ممکن است در واقع کوتاه‌تر از آنچه فکر می‌کنید باشد.
دکتر کارولین لیف کتاب «پاکسازی آشفتگی های ذهن» با ارائه طیف وسیعی از تحقیقات بالینی و با مطالعات موردی قانع کننده ، یک برنامه پنج مرحله ای اثبات شده علمی برای یافتن و از بین بردن ریشه اضطراب، افسردگی، و افکار مزاحم در زندگی شما ارائه می دهد تا بتوانید به طور چشمگیری بهبود سلامت روانی و جسمی را تجربه کنید. فقط در 21 روز، می‌توانید شروع به پاکسازی آشفتگی های ذهنی خود کنید و در مسیر کامل بودن، آرامش و شادی حرکت کنید.

کتاب پاکسازی آشفتگی های ذهن

کارولین لیف
دکتر کارولین لیف (متولد: 1963 ، هراره ، زیمبابوه) آسیب شناس ارتباطات و عصب شناس شناختی دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری در آسیب شناسی ارتباطات و کارشناسی کارشناسی ارشد Logopaedics از دانشگاه کیپ تاون و دانشگاه پرتوریا در جنوب آفریقااست. وی متخصص روانشناسی شناختی و فراشناختی است.
قسمت هایی از کتاب پاکسازی آشفتگی های ذهن (لذت متن)
نظریه دکتری من، نظریه پردازش اطلاعات ژئودزیک، براساس تحقیق درباره ذهن ناخودآگاه شکل گرفت، ازاین رو لازم است کل این تحقیق خوب شناخته شود تا بتوان شیوه های مدیریت ذهن را که ارائه کرده ام تکمیل کرد. بررسی های بالینی جدید من نشان می دهند فعالیت ذهن ناخودآگاه را می توان با الکتروآنسفالوگرافی کمّی و شاخص روان شناختی LMM، طراحی خودم، بهبود داد. ذهن ناخودآگاه همیشه صادقانه می گوید که در ذهن فرد عملا چه می گذرد. شاید تصور کنیم می توانیم به خودمان دروغ بگوییم؛ اما این گونه نیست و به طورقطع نمی توانیم خود را از چنگ دروغ رها کنیم، زیرا آثار دروغ بر مغز و جسم ما وجود دارند. اگر می خواهید یاد بگیرید ذهن خود را مدیریت کنید، باید یاد بگیرید به گونه ای فکر کنید که بتوانید به ذهن ناخودآگاه خود دسترسی داشته باشید. ذهن خودآگاه دست کم ده ثانیه کندتر از ذهن ناخودآگاه عمل می کند، بنابراین حدود ده ثانیه طول می کشد تا از آنچه می گذرد اطلاع دقیقی پیدا کنید و دقیقا در این ده ثانیه است که واقعیت ها تلاش می کنند از طریق هشدارهای هیجانی و عینی توجه شما را به خود جلب کنند. بنابراین در هر ده ثانیه، بسته های کوچک اطلاعاتی ارزشمندی در قالب هشدارهای هیجانی و فیزیکی (عینی) به شما می رسند و هرچه آمادگی تان برای دریافت و درک آن ها بیشتر باشد، کاربرد آن ها برای کنترل واکنش هایتان هم بیشتر می شود. ممکن است تمام جزئیات را بی درنگ دریافت نکنید؛ اما به تدریج که جلو می روید در یک چرخه شصت وسه روزه، که در بخش 2 یاد خواهید گرفت، کم کم این علایم را در قالب اطلاعاتی دریافت می کنید که مدام درحال به روزشدن هستند. برنامه پنج گام به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به ذهن ناخودآگاه خود دسترسی داشته باشید.