کتاب ارتعاش فکر

Thought Vibration
کد کتاب : 55729
مترجم :
شابک : 978-6007272107
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 60
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1906
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ارتعاش فکر اثر ویلیام واکر آتکینسون

در کائنات قانونی حاکم است، قانونی یگانه و بسیار عظیم. جلوه های این قانون به شکل های مختلف وجود دارد ولی درنهایت تمامی این اشکال از یک قانون واحد پیروی می کنند. با جلوه هایی از این قانون آشنایی داریم ولی به‌طورقطع در مورد سایر قسمت های آن چیز زیادی نمی دانیم. با تحقیقات مستمر، روزبه‌روز وجوه بیشتری از این قانون ناشناخته آشکار خواهد شد.
در مورد قانون گرانش به‌طور علمی صحبت می¬کنیم ولی از علائم و نشانه های یک قانون شگفت انگیز به نام قانون جذب در دنیای فکر چشم پوشی می کنیم. با نشانه‌های قانونی که اتم‌های یک ماده را در کنار یکدیگر نگه‌داشته، تمامی اجسام را به سمت خود کشانده و سیارات را در مدار خود حفظ می کند آشنایی داریم، اما چشمانمان را به یک قانون مهم می¬بندیم، این همان قانونی است که خواسته¬ها و ترس ها را به سمت ما هدایت کرده و موجب سازندگی و یا نابودی زندگی ما می گردد.
زمانی که بفهمیم فکر از جنس نیرو بوده، از نشانه‌های انرژی بشمار رفته و همانند آهن‌ربا دارای قدرت جذب است، در آن صورت درک می‌کنیم که چرا بسیاری از مسائل تاکنون ناشناخته به نظر می‌رسیدند. در این مقطع از زمان برای محققی که درزمینه قانون مهم جهان اندیشه یعنی قانون جذب وقت صرف کند و با مسائل آن درگیر شود، پاداش شایسته ای وجود ندارد.

کتاب ارتعاش فکر

ویلیام واکر آتکینسون
ویلیام واکر اتکینسون (5 دسامبر 1862 - 22 نوامبر 1932) وکیل ، بازرگان ، ناشر و نویسنده و همچنین غیب شناس و پیشگام آمریکایی جنبش اندیشه جدید بود. او نویسنده آثار مستعار منسوب به Theron Q. Dumont و Yogi Ramacharaka است.او تخمین زده است که 100 کتاب ، همه در 30 سال آخر عمر خود نوشته است. در نسخه های قبلی Who's Who در آمریکا ، رهبران مذهبی آمریکا و نشریات مشابه از وی نام برده شده است. آثار او از سال 1900 کم و بیش به طور مداوم چاپ می شوند.