کتاب وودی آلن : دوباره اون آهنگو بزن سم ، از این آب ننوشید

Don't drink the water and Play it again Sam
کد کتاب : 5704
مترجم :
شابک : 9789643625252
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 185
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1969
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب وودی آلن : دوباره اون آهنگو بزن سم ، از این آب ننوشید اثر وودی آلن

کتاب "وودی آلن : دوباره اون آهنگو بزن سم ، از این آب ننوشید" شامل دو نمایشنامه است که در برادوی اجرا شدند و بعد ها به صورت فیلم در آمدند. ماجرایی سرشار از کمدی و با موفقیتی پا برجا در برادوی است که در سفارتخانه آمریکا در پشت پرده های آهنین اتفاق می افتد .
این کتاب نیز دغدغه های همیشگی آثار "وودی آلن" را در خود دارد؛ مانند ، پیچیدگی ها و بحران های روابط عاطفی، نسبیت های اخلاقی و تقارن ها و تصادف هایی که مسیر زندگی آدمی را یک باره دگرگون می کنند.
در این کتاب، در یک کشور بی نام اروپایی در پشت پرده آهنین ، سفیر آمریکا باید سفارت را برای کار ترک کند. در غیاب وی ، پسر بی کفایت خود ،الکس مگی، را مسئول می کند. تقریبا بلافاصله سفارتخانه در شرایط بحرانی قرار می گیرد ، یک گردشگر آمریکایی ، یک تاجر ، همسر و دخترش با عجله وارد سفارت می شوند در حالی که پلیس برای گرفتن تعدادی عکس آن ها را مظنون به جاسوسی می داند و تعقیب می کند .زیرا ، والتر هالاندر ، پدر ، به طور اتفاقی وارد یک منطقه ی شدیدا امنیتی شد و از آن عکس گرفت ، اما آن ها پناه زیادی ندارند ، زیرا سفیر غایب است و پسرش که اکنون مسئولیت پدرش را بر عهده دارد ، از ده کشور و قاره آفریقا اخراج شده است. با این وجود ، آن ها فرار خود را با دقت حیرت انگیزی برنامه ریزی می کنند و حتی پسر سفیر و دختر تاجر در این بین عاشق می شوند.

کتاب وودی آلن : دوباره اون آهنگو بزن سم ، از این آب ننوشید

وودی آلن
کمدین، بازیگر، کارگردان، نویسنده و موسیقی دان آمریکایی است. آلن فعالیت حرفه ای خود را به عنوان یک نویسنده کتاب های طنز و سپس یک کمدین روی صحنه آغاز کرد و سپس در دههٔ ۶۰ میلادی فعالیت فیلم سازی خود را آغاز کرد.
دسته بندی های کتاب وودی آلن : دوباره اون آهنگو بزن سم ، از این آب ننوشید
نکوداشت های کتاب وودی آلن : دوباره اون آهنگو بزن سم ، از این آب ننوشید
Moved the audience to great laughter.... Allen's imagination is daffy, his sense of the ridiculous is keen and gags snap, crackle and pop.
مخاطبان را به خنده ای عمیق وا میدارد .... تصورات آلن احمقانه است ، حس شوخ طبعی و ضربات ناگهانی و انفجاری او قوی است.
N.Y. Daily News

It is filled with ... bright and hilarious dialogue.
این کتاب مملو از ... گفتگو های روشن و خنده دار است.
N.Y. Post.

قسمت هایی از کتاب وودی آلن : دوباره اون آهنگو بزن سم ، از این آب ننوشید (لذت متن)
تو از سینما خوشت می یاد چون جزء تماشاگرهای قهار زندگی یی . من مث تو نیستم . من آدم عملم . راستش اینه که آدم هیچ وقت نمی دونه چی می خواد . آدم فکر می کنه یه جور آدم مشخصو می خواد و بعد یکیو می بینه که هیچی از چیزهایی که می خواسته رو نداره و بدون هیچ دلیلی عاشقش می شه .