کتاب من خودم را باور دارم!

I Believe in Myself
کد کتاب : 58181
مترجم :
شابک : 978-6009890545
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 11
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

من به خودم اطمینان دارم!
I Believe in Myself
من می توانم! 6
کد کتاب : 112676
مترجم :
شابک : 978-9649234052
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 27
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب من خودم را باور دارم! اثر لوری رایت

باور به خود می تواند سخت باشد.

در اینجا یک راز وجود دارد: همه مردم، نه فقط بچه‌ها، فکر می‌کنند که آیا در مقطعی از زندگی خود به اندازه کافی خوب، به اندازه کافی قوی یا به اندازه کافی سریع هستند؟ همه می خواهند بدانند که آیا او با تمام چالش هایی که زندگی ارائه می دهد، مقابله خواهد کرد؟

هنگام مطالعه در مورد پاپی، اعتماد به نفس کودک یا دانش آموزان خود را تقویت کنید. مراقب باشید که او چگونه با موقعیت هایی که باعث اضطراب، غم و اندوه یا حتی عصبانیت می شود رفتار می کند و یاد می گیرد که به خودش ایمان داشته باشد.

وقتی شما کوچک هستید، کنترل احساسات دشوار و دشوار است و بچه ها به کمک ما نیاز دارند! این مانترا حواس‌آمیز کودکان را به مهارت‌های لازم برای مقابله با احساسات دشواری که وقتی بچه‌ها احساس عدم اطمینان می‌کنند به وجود می‌آیند مجهز می‌کند. به بچه های زندگی تان این هدیه را بدهید که یاد بگیرند خودشان را باور کنند، هدیه ای که تا آخر عمر باقی خواهد ماند.

کتاب من خودم را باور دارم!

لوری رایت
مهمترین کاری که من انجام می دهم تربیت سه فرزندم است. آنها مرا می خندانند ، خسته ام می کنند و گاهی اوقات باعث می شوند که با Doritos در گنجه مخفی شوم. اما آنها هنوز مهمترین کاری هستند که من انجام می دهم.دومین کار مهمی که من انجام می دهم این است که به کودکان در سراسر جهان کمک کنم تا نحوه کنترل احساسات خود را بیاموزند. بسیار خوشحالم که می توانم بگویم کتاب هایم به 8 زبان دیگر ترجمه شده یا در حال حاضر در حال ترجمه هستند و در سراسر جهان فروخته شده است. EEK! هنوز باورش برام سخته!ثالثاً ، من به نویسند...