کتاب شما یک مغول هستید

You are a mogul
کد کتاب : 60736
مترجم :
شابک : 978-6222351328
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 144
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب شما یک مغول هستید اثر تیفانی فام

وقتی ما کاملا به قدرت خود پی ببریم، هر قله‌ای را می‌توانیم فتح کنیم! کتاب شما یک مغول هستید اثری بسیار الهام‌بخش، به قلم تیفانی فام است که در آن داستان چگونگی تاسیس شرکت مغول را روایت می‌کند. این اثر که به پرفروش‌ترین کتاب ملی آمریکا در سال 2018 بدل شد، یکی از تاثیرگذارترین آثار در زمینه ادبیات موفقیت و خودباوری بانوان به شمار می‌آید. مهم نیست چندساله هستید یا از کجا شروع می‌کنید، هرکسی می‌تواند یک مغول باشد، به‌ویژه شما!
اگر فکر می‌کنید چنین امری امکان‌پذیر نیست و شما مناسب دنیای مردانۀ تجارت نیستید، دل قوی دارید که می‌خواهیم این فکر را تغییر دهیم. تیفانی فام (Tiffany Pham) در کتاب شما یک مغول هستید (You Are a Mogul) که سال 2018 منتشر کرد، درباره پلتفرم جالب و هیجان‌انگیز مغول و مدیریت خودش در آن‌جا سخن می‌گوید. این پلتفرم تخصصا به هدف توانمندسازی بانوان در زمینه‌های گوناگون اجتماعی تاسیس شده است و فعالیت‌هایی در زمینه کاریابی و ارتباطات بانوان در سراسر جهان انجام می‌دهد. تیفانی فام، موسس و مدیرعامل پلتفرم مغول، تعریفی دوباره از واژه مغول ارائه می‌دهد. این واژه تا پیش از تاسیس مغول، مفهومی کاملا مردانه را تداعی می‌کرد. اما تیفانی معتقد است که دنیای تجارت مردانه نیست و زنان نیز در این عرصه باید به دور از کلیشه‌های جنسیتی فعالیت کنند. او برای تحقق همین آرمان این نهاد را تاسیس کرد و باعث ارتباط میلیون‌ها زن در سراسر جهان با یکدیگر شد تا از این طریق علاوه بر انتقال تجربیات‌شان در زمینه‌های گوناگون اجتماعی، فرصتی برای یافتن شغل مناسب را به آن‌ها عطا کند.
کتاب شما یک مغول هستید علاوه بر شرح داستان زندگی مدیرعامل مغول، به ظرایف و نکات بسیار سودمندی درباره شیوه‌های مدیریتی می‌پردازد که برای هر کارآفرینی می‌تواند مفید باشد. این کتاب فارغ از نگاه جنسیتی که به سبب توانمندسازی بانوان داشته است، برای مردان علاقمند به مباحث مدیریت و رهبری نیز می‌تواند موثر واقع شود. تیفانی فام باور دارد که همه ما از قدرتی برخورداریم و می‌توانیم اثری عظیم خلق کنیم، این اثر خواه یک نهاد اجتماعی باشد، یک کار هنری غیرانتفاعی زیبا که به دنیا الهام بدهد، یا یک فناوری که زندگی مردم را ساده‌تر کند. در پایان شاید ذکر این نکته خالی از لطف نباشد که شریل سندبرگ مدیر ارشد عملیات فیس‌بوک، پلتفرم مغول را تحسین می‌نماید و آن را جزو یکی از شگفت‌انگیزترین و الهام‌بخش‌ترین برنامه‌های چند سال اخیر معرفی می‌کند.

کتاب شما یک مغول هستید