کتاب آموزش و قدرت

Education and Power
کد کتاب : 114556
مترجم :
شابک : 978-9644160851
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1982
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

آموزش و پرورش و قدرت
Education and Power
کد کتاب : 60748
مترجم :
شابک : 978-6227004007
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 339
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1982
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آموزش و پرورش و قدرت اثر مایکل دبلیو اپل

کتاب "آموزش و پرورش و قدرت " اولین بار در سال 1982 منتشر شد، این کتاب یک جلد مهم برای کسانی است که متعهد به آموزش انتقادی هستند. در این متن، مایکل اپل برای اولین بار نظریه خود را در مورد موسسات آموزشی و بازتولید و مقاومت در برابر روابط نابرابر قدرت بیان کرد و بررسی کاملی از روش‌هایی ارائه کرد که در آن پویایی‌های نژاد-جنس-طبقه در مسائل درسی تعبیه شده و از طریق آنها منعکس شده است. در حالی که بسیاری از تئوری های مطرح شده در این کتاب اکنون در آموزش و پرورش بدیهی تلقی می شوند، اما در اولین طرح آنها چیزی انقلابی بود.

اپل پیشنهاد می‌کند که ما باید ساختارهای پیچیده و متناقض اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را که برخی از مهم‌ترین محدودیت‌ها و امکانات را برای آموزش انتقادی فراهم می‌کنند، جدی بگیریم. او استدلال های قبلی خود را دوباره بررسی می کند و در مورد آنچه که در طول سال های میانی رخ داده است تأمل می کند. آموزش و قدرت نمونه ای حیاتی از فراخوان برای به چالش کشیدن مفروضاتی است که پشتوانه بسیاری از آنچه در آموزش اتفاق می افتد.

کتاب آموزش و پرورش و قدرت

مایکل دبلیو اپل
مایکل دبلیو اپل (متولد 20 آگوست 1942) نظریه پرداز آموزشی است که در زمینه آموزش و قدرت، سیاست فرهنگی، نظریه و تحقیق درسی، آموزش انتقادی و توسعه مکاتب دموکراتیک تخصص دارد.اپل استاد باسکوم استاد برجسته برنامه درسی و آموزش و سیاست های آموزشی در دانشگاه آموزش و پرورش ویسکانسین – مدیسون است، جایی که وی از سال 1970 تا 2018 تدریس می کرد. قبل از اتمام Ed.D. در 1970، در کالج معلمان، دانشگاه کلمبیا، اپل در مدارس ابتدایی و متوسطه در نیوجرسی، جایی که بزرگ شد، تدریس می کرد و همچنین به عنوان رئیس اتحا...
دسته بندی های کتاب آموزش و پرورش و قدرت
نکوداشت های کتاب آموزش و پرورش و قدرت
Thoughtful, carefully reasoned, and compelling
متفکر، با دقت استدلال، و قانع کننده
Library Journal Library Journal

Education and Power is an important book. It is a book of questions, observations, and interpretations. Apple looks at schools and other work sites to see what they have in common
آموزش و قدرت کتاب مهمی است. کتابی است از پرسش ها، مشاهدات و تفسیرها. اپل به مدارس و دیگر سایت های کاری نگاه می کند تا ببیند چه چیزی مشترک است.
Harvard Educational Review

قسمت هایی از کتاب آموزش و پرورش و قدرت (لذت متن)