کتاب حقیقت به چه قیمتی؟

The truth at any cost?
کد کتاب : 61152
مترجم :
شابک : 978-6001827068
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 271
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب حقیقت به چه قیمتی؟ اثر دونا لئون

گروهی از مردان مسلح شبانه بـه خانه‌ی دکتر گوستاو پدرولی حمله می کنند، جمجمه‌ی او را شکسته و نوزاد هجده ماهه‌اش را می ربایند. هنگامی که کمیسـر کایدو برونتی بـا این اخبار از رختخواب بیرون کشیده شده و برای بررسی‌ موضوع خود را بـه بیمارستان می‌رساند، هیچ‌کس نمی‌داند چرا این متخصص کودکان سرشناس متحمل چنین رنج ناشی حمله‌ی خشونت‌بار شده است. اما چندان نمی گذرد که برونتی موفق می شود پرده از داستان ناباروری‌ها و خرید وفروش نوزادان بر‌دارد. زنجیره‌ای برای کلاهبرداری و درآمدزایی میان داروسازان و پزشکان شهر و حرص و طمعی که درنهایت افشای آن ویرانگری بـه دنبال دارد. در این میان دادن اطلاعاتی خاص درباره‌ی یک همسایه منجر به تباهی و مشکلات مختلف می‌شود.
کتاب حقیقت به چه قیمتی؟ نوشته ی دونا لیون است. این کتاب توسط گیتا حجتی ترجمه شده و نشر تندیس آن را به چاپ رسانده است.
دونا لیون نویسنده آمریکایی مجموعه‌ای از رمان‌های جنایی است که در ونیز ایتالیا، ماجراها و پرونده های قهرمان داستانی به نام کمیسر گویدو برونتی را به تصویر کشیده می‌ کشد. او در سال 2003 جایزه ادبیات کورین را دریافت کرد.

کتاب حقیقت به چه قیمتی؟

دونا لئون
دونا لئون، زاده ی 28 سپتامبر 1942، نویسنده ی آمریکایی است.لئون بیش از سی سال در ونیز زندگی کرد. او، مدرس ادبیات انگلیسی در دانشگاه ماریلند در ایتالیا بود و پس از آن، چند سالی را برای تدریس در پایگاه نظامی آمریکا در شهر ویچنزا گذراند. لئون سپس تدریس را کنار گذاشت و وقت خود را به نویسندگی و فعالیت های فرهنگی در عرصه ی موسیقی اختصاص داد. دونا لئون اکنون در روستایی کوچک در سوییس زندگی می کند.