کتاب تو می توانی لویی!

The Grit Book
قهرمان شنل پوش (من می توانم)
کد کتاب : 62149
مترجم :
شابک : 978-6222742904
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب تو می توانی لویی! اثر لیز فلچر

احتمالا شما هم تا حدی ناامیدی را تجربه کرده‌اید و یا در مورد توانایی‌های خود شک کرده‌اید. اما نگذارید این احساسات نیاامیدی شما را کنترل کنند! در این کتاب "قهرمان شنل‌پوش: تو می‌توانی لویی!" نوشته‌ی لیز فلچر (Liz Fletcher)، شما را با اسرار موفقیت آشنا خواهیم کرد.

لویی یک بچه‌فیل خبره است، یک بچه‌فیل بازیگوش و ماجراجو که می‌خواهد با چالش‌هایی که در پیش رو دارد مقابله کند. اما با این حال، او در یک مسیر تاریک ناامیدی قرار دارد. لویی گاها فکر می‌کند که نمی‌تواند با تمام این احساسات ناامیدی مقابله کند. او از شکست‌ها می‌ترسد و نمی‌داند چه اقداماتی باید انجام دهد تا در کارهایش موفق شود. او باید بیاموزد که چگونه این ناامیدی را به انگیزه‌ای برای پیشرفت تبدیل کند. او باید فهمید چه چیز افراد موفق را از دیگران متمایز می‌کند.

داستان "قهرمان شنل‌پوش: تو می‌توانی لویی!" یک داستان آموزنده برای کودکان است. لویی، قهرمان داستان، به هم‌سن‌وسالان خود می‌گوید که شکست‌ها و احساسات ناامیدی همیشه قسمتی از مسیر موفقیت هستند و با اعتماد به نیروی درونی خود و تلاش، می‌توانیم به نیروهای استثنایی درونی خود دست یابیم. این کتاب برای اولین بار در سال 2021 منتشر شد و نسخه‌ی فارسی آن توسط نشر پرتقال با ترجمه‌ی آناهیتا حضرتی کیاوندانی در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت.

کتاب تو می توانی لویی!

لیز فلچر
لیز از زمانی که دختر کوچکی بود به هنر، خلاقیت و مطالعه علاقه داشت. لیز پس از فارغ التحصیلی با لیسانس طراحی گرافیک و هنرهای زیبا از دانشگاه سانفرانسیسکو،فهمید که نمی خواهد در شغل معمولی کار کند. او انتشارات Louie's Little Lessons Publishing را با حضور یک فیل کوچک شجاع به نام لویی راه‌اندازی کرد.