کتاب بوته های آدم خوار

Bloom
سرنگونی 1
کد کتاب : 62172
مترجم :
شابک : 978-6004629812
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بوته های وحشی
Bloom
کد کتاب : 113776
مترجم :
شابک : 978-6225260337
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بوته های آدم خوار
Bloom
کد کتاب : 134734
مترجم :
شابک : 978-6227869583
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 282
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بوته های آدم خوار اثر کنت اوپل

کتاب «بوته های آدم خوار» رمانی نوشته ی «کنت اوپل» است که نخستین بار در سال 2020 انتشار یافت. پس از بارش بارانی سهمگین، همه چیز در زندگی سه نوجوان ساکن در جزیره ای کوچک تغییر می کند. «پترا» که به آب حساسیت دارد، درمی یابد که بدنش نسبت به باران عکس العملی نشان نمی دهد، در حالی که «آنایا» که تقریبا به همه چیز حساسیت دارد، علائمی خفیف را تجربه می کند. در همین حال، علف هایی ناشناخته با رشد بسیار سریع، مزرعه ای را احاطه می کنند که «سث» به همراه خانواده ی جدیدش در آن زندگی می کند. همزمان با این که اوضاع بدتر و وحشتناک تر می شود و علف های سیاه تقریبا تمام جزیره را تحت سلطه ی خود درمی آورند، این سه نوجوان، تغییراتی فیزیکی را تجربه می کنند که آن ها را با علف ها مرتبط می سازد—و باعث می شود آن ها تنها کسانی باشند که قادر به مقاومت در برابر علف ها هستند.

کتاب بوته های آدم خوار


ویژگی های کتاب بوته های آدم خوار

«کنت اوپل» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

کنت اوپل
کنت اوپل، زاده ی 31 آگوست 1967، نویسنده ی کانادایی است. آپل در پورت آلبرنی به دنیا آمد و کودکی اش را در بریتیش کلمبیا گذراند. او همچنین در انگلستان و ایرلند نیز زندگی کرد. آپل اولین کتاب خود را در سال 1985 و در زمان تحصیل در دانشگاه سنت مایکلز به رشته ی تحریر درآورد. او سپس به ترینیتی کالج دانشگاه تورنتو رفت و در رشته های مطالعات سینما و زبان انگلیسی به تحصیل پرداخت. آپل سپس به انگلستان رفت و در آن جا چندین و چند کتاب را خلق کرد.
نکوداشت های کتاب بوته های آدم خوار
The perfect book for readers searching for hope, strength, and inspiration.
کتابی عالی برای مخاطبینی که در جست و جوی امید، قدرت و الهام هستند.
New York Times New York Times

A phenomenal kickoff to an enthralling trilogy.
شروعی خارق العاده بر یک سه گانه ی مهیج.
School Library Journal School Library Journal

It will completely captivate readers.
این اثر، مخاطبین را کاملا مسحور خواهد کرد.
Globe and Mail

قسمت هایی از کتاب بوته های آدم خوار (لذت متن)
سرباز در را باز کرد و هوا با فشار به درون هلیکوپتر وارد شد. «آنایا» نگاهی به پایین و سراشیبی صخره های جزیره انداخت. بزی لاغر را دید که روی تخته سنگی ایستاده بود. وقتی به بالای جنگل رسیدند، سایه ی هلیکوپتر روی درخت ها افتاد.

«آنایا» بی قرار دنبال شکافی بین انبوه درخت ها می گشت. برای پیدا کردن پدرش، باید جاهایی مثل دریاچه یا نزدیک باتلاق را می گشتند. وقتی تصویر پدرش را در تماس تصویری به خاطر آورد، دلشوره گرفت؛ آن چهره ی سراسیمه و چیزهایی که گفته بود.

دلش می خواست حرف مادرش را باور کند. می خواست باور کند که روزی بزرگ می شود و مانند گل ها می شکفد. گل پژمرده ای را تصور کرد که ناگهان گلبرگ هایش را باز می کند و چنان خیره کننده می شود که همه سرشان را از روی گوشی هایشان بلند می کنند، هدفون هایشـان را از گوششان در می آورند، نفسشان بند می آید و می گویند این دیگه از کجا پیداش شد! تا حالا چیزی به این خوشگلی ندیده ام!