کتاب تاریخ ادبیات جهان(2جلدی)

World literature
کد کتاب : 62315
مترجم :
شابک : 978-9643214524
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 1293
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1964
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---
تعداد جلد : 2

معرفی کتاب تاریخ ادبیات جهان(2جلدی) اثر باکنر تراویک

از جفری چاسر گرفته تا زادی اسمیت، تور گسترده تاگارت از میراث غنی و متنوع ادبیات بریتانیا، برخی از نمادین ترین مقاصد جزایر بریتانیا و همچنین برخی از گنجینه های کمتر شناخته شده را در بر می گیرد.
با کاوش در باغ‌ها، بناهای تاریخی، موزه‌ها و کلیساها با پیاده‌روی شهری و روستایی، از معبد برونته در هاورث تا لندن شمالی زدی اسمیت و استراتفورد شکسپیر، شما را در حدود 100 مکان و مناظر ادبی با توصیف شگفت‌انگیز هدایت می‌کند. با عکس ها و تصاویر مقصد رنگی از مجموعه کتابخانه بریتانیا.
با چاسر، دیکنز و لارکین در ابی وستمینستر شروع کنید. یک بعدازظهر را در ذخیره‌گاه طبیعی کولیرز وود در ناتینگهام‌شایر بگذرانید و به دریاچه «دی اچ. لارنس» بروید که «همه خاکستری و خیال‌انگیز است که در مناظر مرطوب و شفاف درختان و علفزار کشیده شده است». به سمت جنوب به کورنوال بروید و به سمت ارتفاعات اسکاتلند بروید، از مسیرهای انحرافی به ایرلند شمالی در غرب و نورفولک در شرق بروید - یا به سادگی در نزدیکترین مکان به خود بروید.
کتاب تاریخ ادبیات جهان در دو جلد به چاپ رسیده است. این کتاب را عربعلی رضایی ترجمه کرده است. کتاب توسط نشر فرزان روز به چاپ رسیده است.

کتاب تاریخ ادبیات جهان(2جلدی)