کتاب خوک کریسمس

The Christmas Pig
کد کتاب : 63826
مترجم :
شابک : 978-6001827273
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

خوک کریسمس
The Christmas Pig
کد کتاب : 115037
مترجم :
شابک : 978-6223010194
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

کریسمس در گم و گورآباد
The Christmas Pig
کد کتاب : 62718
مترجم :
شابک : 978-6222743000
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 292
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کریسمس در گم و گورآباد اثر جی کی رولینگ

کتاب «خوک کریسمس» رمانی نوشته ی «جی. کی. رولینگ» است که اولین بار در سال 2021 منتشر شد. این داستان دلنشین درباره ی یک پسر و اسباب بازی مورد علاقه اش، یک ماجراجویی هیجان انگیز از ابتدا تا انتها است. وقتی عروسک مورد علاقه ی «جک» یعنی «دی. پی.» گم می شود، او با عروسک جدیدش به نام «خوک کریسمس» یک تیم نجات را تشکیل می دهد و برای پیدا کردن «دی. پی.»، در روز قبل از کریسمس به یک ماجراجویی فراموش نشدنی و عجیب می رود. این داستان هوشمندانه بدون تردید برای تمام مخاطبینی که تا به حال به این سوال فکر کرده اند، جذاب خواهد بود: وقتی چیزها گم می شوند، کجا می روند؟ «جک» در این داستان زیبا برای پیدا کردن عروسک عزیز خود، تمام تلاشش را خواهد کرد.

کتاب کریسمس در گم و گورآباد


ویژگی های کتاب کریسمس در گم و گورآباد

«جی. کی. رولینگ» از نویسندگان برجسته در ادبیات بریتانیا

جی کی رولینگ
جوآن جو رولینگ، زاده ی ۳۱ ژوئیه ۱۹۶۵، با نام های هنری جی. کی. رولینگ و رابرت گالبریث، نویسنده ی مجموعه کتاب های داستان هری پاتر است. داستان های هری پاتر پس از شهرت جهانی، جوایزی متعدد را از آن خود کرد. این مجموعه ی داستانی به ۶۵ زبان و به طور تقریبی در ۴۰۰ میلیون نسخه منتشر شده است. کتاب های هری پاتر از پرفروش ترین کتاب های تاریخ بشر بوده اند. در سال ۲۰۰۷ فهرست ثروتمندان ساندی تایمز، میزان ثروت رولینگ را حدود ۴۵۴ میلیون پوند (۱٫۰۷ میلیارد دلار) تخمین زد و در بین پولدارترین زنان انگلیس، رولینگ...
نکوداشت های کتاب کریسمس در گم و گورآباد
A heartwarming, page-turning adventure.
یک ماجراجویی دلگرم کننده و جذاب.
Barnes & Noble

A tale for the whole family.
داستانی برای تمام اعضای خانواده.
Amazon Amazon

From one of the world’s greatest storytellers.
اثر یکی از برجسته ترین داستان سرایان جهان.
Scholastic

قسمت هایی از کتاب کریسمس در گم و گورآباد (لذت متن)
«آگاکوکه» خوک عروسکی کوچولویی بود از جنس حوله های نرم. توی شکمش پر از دانه های ریزه میزه ی پلاستیکی بود و این طرف و آن طرف پرت کردنش کیف می داد. پاهای نرمی داشت که قد و قواره شان کاملا برای پاک کردن قطره های اشک مناسب بود.

بعد از این که «آگاکوکه» چشمش را عمل کرد، دیگر همه به همان اسم «آکو» صدایش زدند که کوتاه شده ی «آگاکوکه» بود. «جک» از دوسالگی، هرگز بدون «آکو» به رختخواب نرفت. این قضیه اغلب مشکل ساز می شـد چون معمولا وقت خواب که می رسید، «آکو» غیبش می زد. گاهی خیلی طول می کشید تا مامان و بابا موفق شوند «آکو» را پیدا کنند؛ از جاهای عجیب و غریبی هم سر در می آورد، مثلا توی کتانی بابا قایم می شد یا توی گلدانی می چپید.

هر بار مامان «آکو» را پیدا می کرد در حالی که خودش را توی یکی از کشوهای آشپزخانه جمع کرده یا زیر بالشتک مبل پنهان شده بود، می پرسید: «چرا هی قایمش می کنی، جک؟» جواب این سوال یک راز بود، رازی بین «جک» و «آکو». «جک» می دانست «آکو» جاهای ساکت را دوست دارد، جاهایی که می توانست راحت جا خوش کند و بخوابد.