کتاب نمی توانم چیز میزهایم را پیدا کنم!!

I Can't find my whatchamacallit
اتاق مرتب، مغز قدرتمند
کد کتاب : 62731
مترجم :
شابک : 978-6006591988
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب نمی توانم چیز میزهایم را پیدا کنم!! اثر جولیا کوک

کلتوس و بوسفوس پسر عمو هستند، اما هیچ شباهتی به هم ندارند. کلتوس بسیار خلاق، نمی تواند چیزی در اتاقش پیدا کند. او دائما چیزهایی را از دست می دهد و بسیار آشفته و نامرتب است. از طرف دیگر، بوسفوس سازمان یافته ترین و محکم ترین فرد روی این سیاره است. اگر بوسفوس چیزی را نادرست قرار دهد ... او کاملا ترسیده است! پس از اینکه مادر کلتوس از اجازه دادن به او برای بازی با بوسفوس تا زمانی که اتاقش تمیز شود امتناع می‌کند، بوسفوس وارد عمل می‌شود تا به پسر عموی آشفته‌اش کمک کند.

این کتاب «نمی توانم چیز میزهایم را پیدا کنم!» اولین کتاب از مجموعه کتاب های «مجری کارآمد» است. اهمیت سازماندهی به شیوه ای خلاقانه و کاربردی را برجسته می کند. همچنین تفاوت ها و نقاط قوت منحصر به فردی را که در همه ما وجود دارد را برجسته می کند. این کتاب به کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌های عملکرد اجرایی حیاتی سازمان را درک، توسعه و به کار ببرند. کودکانی که دارای مهارت های سازمانی موثر هستند، می توانند یاد بگیرند که نه تنها مسئولیت های روزانه را مدیریت کنند، بلکه می توانند یاد بگیرند که چگونه به طور موثر برنامه ریزی کنند.

کتاب نمی توانم چیز میزهایم را پیدا کنم!!

جولیا کوک
جولیا کوک ، متولد 1964 در آمریکا ، معلم و مشاور مدرسه سابق ، کتاب هایی را برای کودکان می نویسد که به آنها اجازه می دهد در حالی که می آموزند مشکلات خود را حل کنند ، بخندند ، رفتار بهتری داشته باشند و روابط سالم برقرار کنند.