کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه

The Synagogue of Satan
ناگفته هایی از توطئه ها و ترفندها
کد کتاب : 63628
مترجم :
شابک : 978-6006128399
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 283
سال انتشار شمسی : 1391
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه اثر اندرو کارینگتن هیچکاک

کتاب «صهیونیسم در مسیر سلطه» در قالبی جدید حقایقی را بازگو می کند که سال ها محققان آزاده در هر کشوری آن را به سختی تمام دریافته اند و برای دیگران روایت کرده اند.
این اثر دارای پنج بخش نظیر «اسرار خونبار کنیسه شیطان»، «کنیسه شیطان، رویداد شماری پیشینه و دستور کار آن» و «کلام آخر» است.
نسبت یهود با پول موضوع کتاب «صهیونیسم در مسیر سلطه» است. پس از قرون وسطا کم کم این شرایط فراهم می شود که یهود با رهایی از چتر سنگین مسیحیت کاتولیک، تکاپوهای مادی خود را در قالب ربا و در نهایت ایجاد بانک سامان دهند.
مقدمات حضور پررنگ یهود در عرصه های مالی و پولی اقتضا می کرد که در عرصه فرهنگ، سیاست و حتی مذهب نیز دست اندازی هایی داشته باشد تا تمام مسیرها را به پول ختم کند. خاندان روچیلد نماد امروزی از شخصیت دیرین و مثال یهود حریص به پول است که از همه وسایل و ابزار استفاده می کند تا تا سرمایه خود را دو برابر، چند برابر یا حتی صدها برابر افزایش دهد.
در این پروسه، جنایت، قتل، جنگ، تحریف و ... به وسعت تمام و به آسانی صورت می گیرد تا یهود به آمال خود در قالب حکومت واحد جهانی و استیلای پول و سرمایه به تمام مقررات و شئون بشر برسد.

کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه

اندرو کارینگتن هیچکاک
اندرو کارینگتن هیچکاک (متولد: 1973، لندن، بریتانیا) نویسنده کتاب یک منکر هولوکاست است که می گوید قوانین علیه انکار هولوکاست تنها به دلیل نفوذ یهودیانی که با لوسیفر، شیطان همدست هستند، وضع شده است. او همه کتاب‌هایش را در سایت‌های نئونازی تبلیغ می‌کند و به دنبال بودجه برای ادامه کارش در افشای یهودیان به عنوان عامل نسل‌کشی سفید است.
دسته بندی های کتاب صهیونیسم در مسیر سلطه