کتاب ویل

Will
کد کتاب : 63824
مترجم :
شابک : 978-6222543174
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 488
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

ویل
Will
کد کتاب : 101665
مترجم :
شابک : 978-6229404300
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ویل اثر ویل اسمیت

یکی از پویاترین و شناخته شده ترین نیروهای سرگرمی زمان ما در سطح جهانی، در کتابی شجاعانه و الهام بخش که منحنی یادگیری او را به جایی می رساند که در آن موفقیت بیرونی، شادی درونی و ارتباط انسانی همسو هستند، به طور کامل درباره زندگی خود صحبت می کند. در طول مسیر، ویل داستان را با یکی از شگفت‌انگیزترین تورهای دنیای موسیقی و فیلم روایت می‌کند که هر کسی تا به حال داشته است.
تبدیل ویل اسمیت از یک بچه در فیلادلفیا غربی به یکی از بزرگترین ستاره های رپ عصر خود و سپس یکی از بزرگترین ستاره های سینما در تاریخ هالیوود، یک داستان حماسی است - اما فقط نیمی از داستان است.
ویل اسمیت با دلایل موجه فکر می کرد که در زندگی پیروز شده است: نه تنها موفقیت خودش بی نظیر بود، بلکه تمام خانواده اش در اوج دنیای سرگرمی بودند. اما آن ها ماجرا را به شکل دیگری می دیدند: آنها بیشتر حس می کردند شبیه بازیگرانی در سیرک او بودند، کاری برای هفت روز در هفته. معلوم شد که تحصیلات ویل اسمیت تقریبا تمام نشده است.
این خاطرات محصول یک سفر عمیق خودشناسی است، حسابرسی با همه چیزهایی که اراده شما می تواند به دست آورد و تمام آنچه را که می تواند پشت سر بگذارد. ویل که با کمک مارک منسون، نویسنده کتاب پرفروش چند میلیون نسخه‌ای به نام «هنر ظریف تلافی نکردن» نوشته شده است ماجرای زندگی خود را نوشته است. داستان این است که چگونه یک فرد بر احساسات خود تسلط پیدا می‌کند و به گونه‌ای نوشته شده است که می‌تواند به دیگران کمک کند.

کتاب ویل

نکوداشت های کتاب ویل
It's the best memoir I've ever read.
این بهترین زندگی نامه ای است که تا کنون خوانده ام.
Oprah Winfrey

The guy you think you know is just a fantasy. . . . With a new book . . . [Will Smith] is finally ready to introduce himself.
مردی که فکر می کنید می شناسید فقط یک خیال است. . . . با کتاب جدید. . . [ویل اسمیت] بالاخره آماده است تا خود را معرفی کند.
T.J. Holmes, Good Morning America

قسمت هایی از کتاب ویل (لذت متن)
روزها کش می آمدند. هرقدر هم که از پذیرشش بدم می آمد، حرف های پدرم به من ثابت شد. وقتی روی دیوار تمرکز می کردم، کار انگار ناممکن و تمام نشدنی بود، اما وقتی روی یک آجر تمرکز می کردم، همه چیز آسان می شد. می دانستم که یک آجر لعنتی را می توانم درست سر جایش بگذارم. با گذشت هفته ها، آجرها بالا می رفتند و سوراخ هم کمی کوچک تر می شد. کم کم دریافتم که تفاوت میان کاری که ناممکن به نظر می رسد و کاری که انجام پذیر است در نحوهٔ نگرش است. حواست به دیوار است یا آجر؟ چه موفقیت در آزمون های قبولی در دانشگاه، چه موفقیت در رسیدن به جایگاه یکی از اولین هنرمندان جهانی هیپ هاپ و چه ساختن یکی از موفق ترین زندگی های شغلی در تاریخ هالیوود، در همهٔ موارد، هدف های بزرگ به ظاهر محال را می توان به وظایف کوچک تر تقسیم کرد؛ دیوارهای عبورناپذیر از مجموعهٔ آجرهای کنار هم تشکیل شده اند.

طی سی سال گذشته، من هم مثل همهٔ آدم ها با شکست، فقدان، تحقیر، طلاق و مرگ دست وپنجه نرم کرده ام. زندگی ام را تهدید کرده اند، پولم را خورده اند، به حریم خصوصی ام تجاوز کرده اند، خانواده ام از هم پاشیده شده؛ با وجود این هر روز بلند می شوم، سیمان را مخلوط می کنم و آجر دیگری می چینم. فرقی ندارد که چه اتفاقی برایت بیفتد، همیشه آجر دیگری جلویت هست که آمادهٔ چیده شدن است. تنها سوال این است که آیا بلند می شوی تا آجر را سر جایش بگذاری؟