کتاب کنار رودخانه

100 Years of the Best American Short Stories
سری بهترین داستان های کوتاه آمریکا
کد کتاب : 65552
مترجم :
شابک : 978-6226241151
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 120
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کنار رودخانه اثر جویس کارول اوتس

این کتاب از مجموعه داستان‌های کوتاه آمریکا بصورت دو زبانه فارسی و انگلیسی تهیه و تدوین گردیده است. در خصوص نویسنده این رمان گفته شده است:
جویس کارول اواتس در 1938 و در «لاکپورت» ایالت نیویورک به دنیا آمد و در مزرعه والدینش بزرگ شد. وقتی مادربزرگش اولین ماشین تحریر را به او هدیه داد چهارده ساله بود. اواتس با دریافت یک بورسیه به دانشگاه «سیراکیوز» رفت و در رشته ادبیات انگلیسی تحصیل نمود. پس از روبه رو شدن اواتس با این حقیقت که در قسمت افتخاری سری بهترین داستان های کوتاه امریکایی به یکی از داستان های او اشاره شده، چهارده داستان خودش را در قالب نخستین کتابش به نام "کنار دروازه شمالی گردآوری کرد. این نخستین کتاب از نزدیک به هفتاد کتاب او بود. اواتس معمولا علاوه بر داستان های کوتاه و رمان ها به چاپ اشعار، نمایشنامه ها، نقدهای ادبی و مقاله ها نیز می پرداخت. از جمله تعداد زیاد جوایزی که او دریافت کرده، جایزه ملی کتاب، جایزه رئا، جایزه PEN / Malamud، جایزه bram Stoker و پنج جایزه دستاورد مادام العمر.

کتاب کنار رودخانه

جویس کارول اوتس
جویس کارول اوتس، زاده ی 16 ژوئن 1938، نویسنده ای آمریکایی است. اوتس در لاکپورت نیویورک به دنیا آمد. او در آغازین سال های نوجوانی، با علاقه ای کم نظیر به مطالعه ی آثار نویسندگانی چون شارلوت برونته، ویلیام فاکنر و ارنست همینگوی می پرداخت. اوتس، نویسندگی را در چهارده سالگی آغاز کرد؛ در زمانی که مادربزرگش به او یک ماشین تحریر هدیه داد.اوتس در سال 1960 در رشته ی زبان انگلیسی از دانشگاه سیراکوس فارغ التحصیل شد و پس از آن، تحصیلات خود را در دانشگاه های ویسکانسین-مدیسون و رایس ادامه داد. او در زمانی ...