کتاب ناکامان بزرگ دنیای تجارت

Brand Failures
  • 15,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: شهرآب شهرآب
    نویسنده:
کد کتاب : 68723
مترجم :
شابک : 978-9646827318
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1385
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

«مت هیگ» از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب ناکامان بزرگ دنیای تجارت اثر مت هیگ

کتاب «ناکامان بزرگ دنیای تجارت» اثری نوشته ی «مت هیگ» است که نخستین بار در سال 2003 به چاپ رسید. شرکت هایی همچون «کوکا کولا»، «مایکروسافت»، «IBM»، «مک دانلدز» و «ویرجین» چه نقاط مشترکی با هم دارند؟ البته، آن ها همگی شرکت هایی بزرگ در دنیای تجارت هستند، اما چیزی که کمتر در مورد آن ها شناخته شده، محصولات پرهزینه و ناموفق متعددی است که این شرکت ها تولید کرده اند. این کتاب به شکلی هیجان انگیز به همین شکست های بزرگ و فاجعه بار می پردازد. «مت هیگ» در این اثر، در محصولاتی کاوش می کند که به کمک تبلیغات چند میلیون دلاری، مسیر خود را آغاز کردند اما پس از مدتی، بدون این که رد و نشانی از آن ها باقی بماند، به فراموشی سپرده شدند.

کتاب ناکامان بزرگ دنیای تجارت

مت هیگ
مت هیگ، زاده ی 3 جولای 1975، رمان نویس و روزنامه نگار انگلیسی است.هیگ در شفیلد به دنیا آمد. او در دانشگاه هال به تحصیل در رشته ی زبان انگلیسی و تاریخ پرداخت. هیگ تا به حال آثاری داستانی و غیرداستانی را هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان به رشته ی تحریر در آورده است. او در بیست و چهار سالگی به افسردگی شدیدی مبتلا شد اما توانست آن را پشت سر بگذارد.
نکوداشت های کتاب ناکامان بزرگ دنیای تجارت
A fascinating hall of failure.
یک تالار شکست شگفت انگیز.
Barnes & Noble

An entertaining and useful read.
اثری سرگرم کننده و مفید.
Financial Times

Haig wants to educate as well as to entertain, and at this he succeeds.
«هیگ» می خواهد هم سرگرم کننده باشد و هم آموزنده، و در این کار به موفقیت می رسد.
Journal of Consumer Marketing

قسمت هایی از کتاب ناکامان بزرگ دنیای تجارت (لذت متن)
به خاطر این حقیقت که «رفتار مشتری» معمولا پنج سال عقب تر از پیشرفت های تکنولوژی است، مزیت «نخستین بودن» اغلب به کار نمی آید.

همانطور که از برندی که نام خود را از طریق ثبات و یکنواختی ساخته انتظار می رود، «مک دانلدز» برندی کاملا مرکزیت یافته است. اغلب تصمیمات مربوط به برندسازی و بازاریابی، در ساختمان مرکزی شرکت در «ایلینوی» اتخاذ می شود. دستور تهیه ی غذای معروف «مک دانلدز» یعنی «آرچ دیلاکس» در همان آشپزخانه ی ساختمان مرکزی به وجود آمد. این موضوع، با موفقیت های بزرگ محصولات «مک دانلدز» در تضاد است، محصولاتی که همگی در آشپزخانه های دیگر در نقاط مختلف به وجود آمدند.