کتاب افسانه های ایتالیایی 1

Fiabe da far paura
دست اسکلت و چند افسانه ی ترسناک دیگر
کد کتاب : 69733
مترجم :
شابک : 978-6222043841
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 104
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب افسانه های ایتالیایی 1 اثر ایتالو کالوینو

«نزدیک آن کوه کاخی سیاه است که محل زندگی جادوگران است. این جادوگرها می‌خواهند هر روز آدمیزادی برایشان فرستاده شود، کسی که می‌رود داخل کاخ، دیگر بیرون نمی‌آید.»
این کتاب پر از قصه است؛ قصه‌ی کاخ سیاه جادوگرها؛ افسانه‌ی مرد دماغ‌نقره‌ای و اتاق شعله‌های آتش، قصه‌ی مرد مکار و عروس زندانی‌... افسانه‌های ترسناک از جادو و جادوگری، جن و پری، فریب و حیله‌گری... آیا مرد نترس حریف جادوگران کاخ سیاه می‌شود؟ آیا دخترها از اتاق جهنمی مرد دماغ‌نقره‌ای جان سالم به‌در می‌برند؟ عاقبت عروس زندانی مرد مکار چه می‌شود؟
اگر طرف‌دار قصه‌های ترسناک و افسانه‌های باورنکردنی هستی، این تو و این هم کتاب افسانه‌های ترسناک...

کتاب افسانه های ایتالیایی 1

ایتالو کالوینو
ایتالو کالوینو (به ایتالیایی: Italo Calvino) (زاده ی ۱۵ اکتبر ۱۹۲۳ - درگذشته ی ۱۹ سپتامبر ۱۹۸۵) نویسنده ی رمان و داستان کوتاه ایتالیایی است. وی سبک ادبی خاص خود را داشت که می توان آن را سوررئال یا پست مدرن توصیف کرد. سه گانه ی «نیاکان ما» (شامل شوالیه ناموجود، ویکنت شقه شده و بارون درخت نشین) و شهرهای نامرئی و شش یادداشت برای هزاره ی بعدی از تحسین شده ترین آثار او هستند. وی را یکی از مهم ترین نویسندگان ایتالیایی قرن بیستم می دانند.
قسمت هایی از کتاب افسانه های ایتالیایی 1 (لذت متن)
روزی روزگاری دختری بود شکمو. یک روز سر کالس، نزدیک جشن کارناوال، معلم به بچهها گفت: »اگر بچههای خوبی باشید و بافتن این پیراهن را تمام کنید، جایزه دونات دارید.« اما دختر بافتن بلد نبود، اجازه گرفت و به خانه رفت. توی اتاق، در را روی خودش بست و خوابید. وقتی به مدرسه برگشت، بچهها همهی دوناتها را خورده بودند. او هم گریان و ناالن پیش مادرش رفت و همهی ماجرا را تعریف کرد.