کتاب خانم معلم پرنده 1

Superjuffie!
(در جست و جوی ببر گم شده)
کد کتاب : 70874
مترجم :
شابک : 978-6222043674
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب خانم معلم پرنده 1 اثر یانکه اسخاتفلد

خانم‌معلم یوسیه شبیه خانم‌معلم‌های معمولی است، ولی یک قابلیت عجیب و غریب دارد؛ وقتی جان حیوانی در خطر باشد، تبدیل می‌شود به خانم‌معلم پرنده!
فقط باید یک‌تکه گچ گاز بزند! در همین موقع نیرویی فوق‌العاده پیدا می‌کند و مثل طوفانی سبزرنگ پرواز می‌کند. خیلی زود دانش‌آموزانش متوجه‌ این قدرت عجیب می‌شوند، اما همگی قول می‌دهند که از این ماجرا به مدیر سخت‌گیر مدرسه حرفی نزنند. آن‌ها با همکاری یکدیگر راه‌های فرار و دلایل قابل‌قبول برای خانم‌معلم یوسیه پیدا می‌کنند تا وقتی که از پنجره وارد کلاس می‌شود، مشکلی برایش پیش نیاید. در این میان، اتفاقات خیلی عجیبی توی باغ‌وحش شهر رخ می‌دهد؛ مدیر باغ‌وحش به‌صورت ناگهانی ناپدید می‌شود و یک ببر هم دزدیده می‌شود! آیا خانم‌معلم پرنده می‌تواند به‌موقع به کمکشان برود؟

کتاب خانم معلم پرنده 1

یانکه اسخاتفلد
یانکه اسخاتفلد (Janneke Schotveld) (Lelystad، 3 مارس 1974) نویسنده هلندی کتاب های کودکان است. در سال 2018 فیلم Superjuffie اکران شد که بر روی کتابی به همین نام توسط اسخاتفلد منتشر شده در سال 2011 نوشته شده است.بعد از دبیرستان، شوتولد به تحصیل در درمان خلاق پرداخت. سپس دوره ای را در پابو دنبال کرد. او از سال 2007 به نوشتن کتاب کودک پرداخت. با اولین کتاب خود ویلا فاین برنده Hotze de Roosprijs شد. او در سال 2012 برای کتاب Superjuffie از سنای هیئت منصفه کودکان هلند دریافت کرد! یک تعریف از هیئت من...