کتاب روان درمانی آنلاین

Theory and Practice of Online Therapy
(نظریه و کاربست:روان درمانی فردی ،زوج درمانی و خانواده درمانی،گروه درمانی)
کد کتاب : 72304
مترجم :
حمید دهقانیان حقیقی
شابک : 978-6002503046
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 355
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب روان درمانی آنلاین اثر هایم وینبرگ

این منبع جدید ابتکاری، نمای کلی از روند انجام درمان فردی، زوجی، خانوادگی و گروهی به‌صورت آنلاین را با استفاده از ابزارهای اینترنتی مطرح می‌کند و نیز نگرانی‌های منحصربه‌فرد مرتبط با رویکردهای آنلاین محبوب و مناسب برای روان‌درمانی را بررسی می‌کند.
هدف این کتاب معرفی جامع در مورد چگونگی استفاده از ابزارهای آنلاین برای تسهیل مداخلات روانشناختی به فعالان حوزه بهداشت روان است. همچنین این کتاب خوانندگان را قادر می‌سازد تا در مورد روندهای مجازی درمان فردی، زوجی، خانوادگی و گروهی و نگرانی‌های خاص مربوط به پویایی آن و همچنین مسئولیت‌های روان‌درمانگر در جلسات آنلاین مطالبی را فراگیرند.
این کتاب یک همراه عالی برای مشاوران با هر زمینه و رشته‌ای که علاقه‌مند به معرفی بهتر یا بهبود رویکرد خود در خدمات مجازی هستند، می‌باشد که با همکاری ۲۴ متخصص که هرکدام در روان‌شناسی، روان‌کاوی، مشاوره سازمانی، گروه‌درمانی، زوج‌درمانی، خانواده‌درمانی، پژوهشگری و روان‌شناسانی که با استفاده از فناوری برای درمان‌های روان‌شناختی استفاده می‌کنند، تهیه‌شده است. گرچه بیشتر با همراهی‌هایم وینبرگ، روانشناس، گروه درمانگر، تحلیل‌گر گروه و آرنون‌رولنیک، روانشناس بالینی که علاقه خاصی به استفاده از فناوری در روان‌درمانی دارد و مقالات زیادی را در این زمینه نوشته و رویکردهای مختلف روان‌درمانی را باهم ادغام می‌کند، به ثمر نشسته است.
این اثر برای روان‌درمانگرانی که با توجه به شرایط همه‌گیری کرونا در فضای مجازی کار می‌کنند به‌شدت توصیه می‌شود، این کتاب به خیلی از سوال‌های ذهنی پاسخ می‌دهد و نیز با ارائه راهکارهای عملی، گره از کار باز می‌کند.

کتاب روان درمانی آنلاین

هایم وینبرگ
هایم واینبرگ (Haim Weinberg) یک روانشناس و تحلیلگر گروه دارای مجوز کالیفرنیایی و اسرائیلی است. او رئیس سابق انجمن روان درمانی گروهی کالیفرنیای شمالی و انجمن روان درمانی گروهی اسرائیل است.
دسته بندی های کتاب روان درمانی آنلاین