کتاب مشاوره خصوصی با باربارا دی آنجلیس

Making Love Work
کد کتاب : 74234
مترجم :
شابک : 978-9642366996
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 488
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب مشاوره خصوصی با باربارا دی آنجلیس اثر باربارا دی آنجلیس

با مطالعه این کتاب حقایق بسیاری را درباره خود و روابطتان خواهید آموخت. به خاطر داشته باشید که این کتاب معادل چندین جلسه مشاوره و روانکاوی خصوصی با من است و جانشین خوبی برای آن محسوب می‌شود. این کتاب به گونه‌ای طراحی شده است تا همه‌ی مطالبی را که نیاز دارید از آن بیاموزید . مطالعه این کتاب معادل ۱۸ جلسه مشاوره‌ی خصوصی با دکتر باربارا دی. آنجلیس مشاور و روانکاو مشهور آمریکایی است.
کتاب "مشاوره خصوصی با باربارا دی آنجلیس" به شما کمک خواهد کرد تا راه‌حل مشکلات و پاسخ پرسش‌های خود را دربارۀ زندگی عشقی، روابط رمانتیک یا ازدواج بیابید. به موازات آن روش‌های نوینی را برای عشق ورزیدن و برقراری ارتباط خواهید آموخت و این قبیل روابط، زندگی شما را برای همیشه دگرگون خواهد ساخت. من هیجان‌زده هستم تا هر چه زودتر مطالعۀ این کتاب را شروع کنید. زیرا می‌دانم تغییرات و پیشرفت‌های شگرفی انتظارتان را می‌کشد!
این کتاب اطلاعاتی نو و ارزشمند را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید بعدها بارها و بارها به آن مراجعه کنید.
اطلاعات و دانش فعلی شما براساس تجربه‌های شخصی خودتان یا آموزش‌های پدر و مادرتان یا مشاهدۀ ازدواج و روابط آن‌ها یا دیگران است. این کتاب به شما امکان می‌دهد یافته‌های جدید علم روان‌شناسی را جانشین اطلاعات گذشته‌تان نمایید و الگوهای ناسالم را تغییر دهید.
به احتمال زیاد، تمام اطلاعات‌تان را دربارۀ عشق و ازدواج از راه شنیداری به دست آورده‌اید. مثلا پدر و مادرتان به شما می‌گفتند: «عصبانی نشو» یا «بلد نیستی هیچ کاری را درست انجام دهی.» همسرتان می‌گوید: «دوست ندارم لحظه به لحظه بگویی که چه احساسی داری» یا «نمی‌توانم خواسته‌های تو را برآورده کنم.» سپس این جمله‌ها را آن‌قدر تکرار کرده‌اند که ملکۀ ذهن شما شده‌اند. تکرار، همان روشی است که برای آموزش و شرطی کردن استفاده می‌شود. به طرز مشابهی هنگامی که شما نیز می‌خواهید فکر و ذهن خود را تربیت کنید تا به شیوه‌ای متفاوت و مثبت فکر کنید، باید از اصل «تکرار» استفاده کنید. به همین دلیل باید این کتاب را چندین بار مطالعه نمایید.

کتاب مشاوره خصوصی با باربارا دی آنجلیس

باربارا دی آنجلیس
دکتر باربارا دی آنجلیس یکی از تأثیر گذارترین معلمان قرن بیستم در زمینه رشد شخصی و معنوی است که در ۳۵ سال گذشته به ده ها میلیون نفر در سراسر جهان با پیام های الهام بخش خود در مورد نحوه ی خلق یک زندگی آزاد واقعی، داشتن روابطی سالم و سرشار از عشق و همچنین رشد شخصی کمک کرده است. وی به عنوان یکی از بهترین نویسندگان جهان که در حوزه سینما و سمینارهای انگیزشی هم فعالیت دارد توانسته است به شهرت بسیار بالایی برسد. او همچنین در زمینه ی تحول فردی یکی از بهترین ایده های خود باوری در سال ۱۹۸۰ را داراست. با...
دسته بندی های کتاب مشاوره خصوصی با باربارا دی آنجلیس