کتاب آداب معاشرت برای همه

The Complete Idiot's Guide to Etiquette
کد کتاب : 74983
مترجم : ژاله طاهرنسب
شابک : 978-9642995219
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 286
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آداب معاشرت برای همه اثر ماری میچل

این کتاب "آداب معاشرت برای همه " یک راهنمای به روز شده و اصلاح شده برای رفتارهای خوب، ادب و حرفه ای بودن است. اهمیت آداب معاشرت در موقعیت های اجتماعی و شخصی مانند پایان دادن به یک رابطه، درخواست بخشش و نه گفتن امروزه بر کسی پوشیده نیست. این نسخه اصلاح شده حاوی اطلاعات به روز شده در مورد آداب تجارت به همراه نکات جدید در مورد استرس و سفر در دنیای پس از 11 سپتامبر است.

این کتاب به شما در راستای رعایت آداب معاشرت در برخورد با افراد بسیار کمک می کند. نویسنده این کتاب یعنی "ماری میچل" با وسواسی مثال زدنی و ایجاد لحنی صمیمانه در زبان نوشتاری خود سعی داشته است تا که موضوع را به بهترین شکل به مخاطبین امروزی خود انتقال دهد. از این حیث می توان گفت این کتاب همچون راهنمایی دلسوز شما را در بهبود روابط اجتماعی تان یاری می دهد.
مری ام میچل 9 کتاب نوشته است. او در حال حاضر ستونی در مورد آداب معاشرت مدرن برای رویترز می نویسد و اغلب در مجلات چاپ ملی به عنوان یک مرجع آداب معاشرت از او نقل قول می شود.

کتاب آداب معاشرت برای همه

ماری میچل
مری ام میچل 9 کتاب نوشته است. ستون او «خانم رفتار» که در The Philadelphia Inquirer (جایی که دو بار در هفته به مدت ده سال اجرا می شد) سرچشمه گرفت، توسط King Features به صورت ملی پخش شد. سیاتل تایمز ستون خود را با عنوان «موضوع خوب» برای چندین سال اجرا کرد. او در حال حاضر ستونی در مورد آداب معاشرت مدرن برای رویترز می نویسد و اغلب در مجلات چاپ ملی به عنوان یک مرجع آداب معاشرت از او نقل قول می شود. او به عنوان یک مربی شرکتی برای مسائل مربوط به مدنیت و حرفه ای بودن بسیار مور...
دسته بندی های کتاب آداب معاشرت برای همه
قسمت هایی از کتاب آداب معاشرت برای همه (لذت متن)
شما باید نحوه جواب دادن به تلفن در دفتر کارتان را معین کنید و کارمندان تان باید از آن شیوه پیروی کنند. به آن ها بگویید که چه انتظاراتی دارید. حتی می توانید برای بررسی کار آن ها به دفتر کارتان تلفن کنید. هم چنین نباید اجازه بدهید فردی که در دفتر کار شما حضور دارد به خاطر یک تماس تلفنی منتظر شود. برای مثال اگر ساعت ۲ بعدازظهر است. فردی که راس ساعت ۲ با شما قرار ملاقات داشته است نسبت به فردی که با شما تلفنی تماس گرفته، مقدم است. طبقه بندی تماس ها هر فرصتی که پیدا می کنید را به طبقه بندی تماس ها اختصاص دهید. اگر فردی را که تلفنی قصد صحبت دارد را برای مدتی پشت خط نگاه دارید این فکر به ذهنش خطور می کند که شما برای وقت خودتان بیش تر از وقت او ارزش قائل هستید. این استنباط باعث می شود مکالمه ی شما با آن فرد در فضایی سرد شروع شود. اجازه دهید دیگران بفهمند فردی که گوشی را بر می دارد چه کسی است. هر تلفن اداری باید با معرفی فرد پاسخ دهنده و نام شرکت آغاز شود و سپس باید بپرسید شخص تلفن کننده مایل است با چه کسی صحبت کند. دریافت این اطلاعات باعث می شود شما راحت تر بتوانید فرد مورد نظر خود را پیدا کنید و آرامش و اعتماد به نفس بیش تری داشته باشید.