کتاب مهار سگ سیاه

Taming The Black Dog
راهنمایی برای رهایی از افسردگی
  • 30,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: رشد رشد
    نویسنده:
کد کتاب : 75078
مترجم :
شابک : 978-6006716534
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 128
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب مهار سگ سیاه اثر بو ایسبت

من زندگی چندان راحتی نداشتم، چیزهای زیادی را از دست دادم و رنج بسیاری را تحمل کردم. حتی الان هم، گاهی اوقات، رنج و ناراحتی به سراغم می آید و مجبورم یکی دو روزی را با همراه ناخوشایندم سگ سیاه - یعنی افسردگی - سپری کنم.
من می دانم سگ سیاه چگونه می آید؛ این من هستم که در را باز می کنم و به او اجازه ورود می دهم، وقتی سگ سیاه وارد می شود، من تنها کسی هستم که می توانم او را بیرون بفرستم. این کتاب به شما کمک می کند تا بتوانید به جای این که اسیر سگ سیاه شوید بر وی تسلط یابید.
در این کتاب به شما شگردهایی یاد می دهم تا سک سیاه درونتان را رام کنید؛ این کار زمان می برد؛ چون گاهی اوقات او خیلی لجباز می شود. ولی شما باید راه خروج را به او نشان دهید. این زندگی توست نه زندگی او. زندگی ات را از آن خود کن؛ چون خیلی ارزشمند است. امیدت را از دست نده، همیشه راهی هست اگرچه ممکن است حالا آن راه را نبینی، اما صبر داشته باش، به زودی راه رهایی را پیدا خواهی کرد. جمله ی زیر را فراموش نکن.
و این نیز بگذرد...

کتاب مهار سگ سیاه

بو ایسبت
بو ایسبت (Bev Aisbett) نویسنده ، تصویرگر ، کاریکاتوریست و مشاور است. او بیش از 10 کتاب منتشر کرده است که مهمترین آنها پرفروش های ملی هستند که با آن زندگی می کنند: راهنمای بازمانده برای حملات پانیک و رام کردن سگ سیاه: راهنمای غلبه بر افسردگی.