کتاب خواهر ستاره شناس

The Stargazer's Sister
کد کتاب : 79062
مترجم :
شابک : 978-6001827488
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 383
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

«کری براون» از نویسندگان پرفروش در ادبیات آمریکا

معرفی کتاب خواهر ستاره شناس اثر کری براون

کتاب «خواهر ستاره شناس» رمانی نوشته «کری براون» است که اولین بار در سال 2016 منتشر شد. داستان «لینا» با دوران کودکی سخت او در آلمان آغاز می شود، جایی که «ویلیام» و برادرانش، فرصت آموختن موسیقی را دارند در حالی که «لینا» باید کارهای خانه را انجام بدهد. «ویلیام» که عاشق علم است، خواهر کوچکش را با شیوه تفکر علمی آشنا می کند و «خواندن آسمان شب» را به او می آموزد. «ویلیام» در نهایت «لینا» را به انگلیس می آورد تا او هم در حرفه موسیقی و هم در پژوهش های نجومی اش به «ویلیام» کمک کند. «ویلیام» گونه ای جدید از تلسکوپ را طراحی می کند و «لینا» در ساختن آن به او یاری می رساند. آن ها با هم به خانه ای می روند که رصدخانه مختص به خودش را دارد، و زمان خود را به شکل کامل به ستاره شناسی اختصاص می دهند.

کتاب خواهر ستاره شناس

کری براون
کری براون (زاده 29 مه 1959) یک رمان نویس آمریکایی است. او نویسنده هفت رمان و یک مجموعه داستان کوتاه است. آخرین رمان او، خواهر ستارگان، توسط Pantheon Books در ژانویه 2016 منتشر شد.براون که اهل کانکتیکات است، لیسانس هنر خود را از دانشگاه براون در سال 1981 و کارشناسی ارشد هنرهای زیبا را از دانشگاه ویرجینیا، جایی که همکار هنری هونز بود، در سال 1998 دریافت کرد. او در دانشگاه کارولینای شمالی در گرینزبورو تدریس کرده است. در حال حاضر، او نویسنده مارگارت بانیستر در کالج Sweet Briar است. او با همسرش، ر...
نکوداشت های کتاب خواهر ستاره شناس
Brown’s writing is as luminous as the skies her characters contemplate.
نثر «براون» به درخشندگی آسمان است که کاراکترهایش در موردش می اندیشند.
Boston Globe Boston Globe

An intriguing story about a brother and sister, and what they accomplished together.
داستانی هیجان انگیز درباره یک خواهر و برادر، و دستاوردهایشان با همکاری یکدیگر.
Washington Post Washington Post

Brown brings the true story of the Herschel siblings to life in exquisite detail.
«براون» با جزئیاتی دلنشین به داستان واقعی خواهر و برادر «هرشل»، زندگی می بخشد.
BookPage BookPage

قسمت هایی از کتاب خواهر ستاره شناس (لذت متن)
«ویلیام» دستش را گرفت و کمکش کرد تا سوار قایق کوچکی شود که آن ها را به کشتی متوسطی می رساند که کمی دورتر لنگر انداخته بود. حالا از عرشه کشتی به پشت سرش می نگرد و به این می اندیشد که برای نخستین بار در زندگی اش روی سخت نایستاده است.

سایه ابرها بر فراز زمین، پشت سرشان به آهستگی حرکت می کنند؛ اما همانطور که کشتی از ساحل دورتر می شود، باریکه ای از نور خورشید از آسمان بر زمین فرو می افتد و ردیف خانه های رو به آب را روشن می کند. شیشه پنجره ها برق می زند؛ در این بعد از ظهر تاریک، سوسوهای نور در طول اسکله در حال محو، می درخشد.

محکم به نرده می چسبد. رویای این سفر را داشته است، منتظرش بوده است. حالا نمی تواند از صحنه درخششی که در افق کوچک می شود و از دیدرس عقب می نشیند، گویی به عقب، به سمت نیستی پس کشیده می شود، روی برگرداند.