کتاب فتح نامه ی کابل

The Wrong Enemy
اسرار پنهان جنگ بی پایان
کد کتاب : 79426
مترجم :
شابک : 978-6222672171
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 526
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب فتح نامه ی کابل اثر کارلوتا گال

جسدهای آش و لاش مهمانان عروسی دراز به دراز در دو سوی حیاط کنار هم غلتیده بودند. چند روستایی در مسیر باغ به خون تپیده بودند. تکههایی از گوشت تن باشندگان از درختان آویزان بود. پیکر پتی زنی به تنه‌ی نهال پژمرده‌ی بادام پیچیده بود. آتش توپخانه زخمی‌های زیادی را به زاغه ها و دیوارهای خاکی مجتمع دوخته بود. اصابت خوفناک خمپاره‌ها خسارت سختی به خانه‌ها و خرمن‌ها و خواربار خلق وارد آورده بود. جنازه‌ها روی خاک شخم خورده و زیر آوار الوار سقف‌های ویران افتاده بودند. مادری با پنج فرزندش در یک اتاق غرق خون بودند. والدین داماد کنار فرزند ۱۳ ساله‌شان کشته شده بودند. جسد هفت کودک در آستانه‌ی دروازه ی باغ افتاده بود.

کتاب فتح نامه ی کابل

کارلوتا گال
کارلوتا گال روزنامه نگار و نویسنده بریتانیایی است. او به مدت دوازده سال برای نیویورک تایمز در مورد افغانستان و پاکستان پوشش خبری داد. او در حال حاضر رئیس دفتر نیویورک تایمز استانبول است که ترکیه را پوشش می دهد.کارلوتا گال، دختر روزنامه‌نگار کهنه‌کار اسکاتلندی سندی گال، کار روزنامه‌ای خود را با مسکو تایمز در مسکو در سال 1994 آغاز کرد و جنگ اول در چچن را به طور فشرده برای روزنامه پوشش داد، در میان سایر داستان‌ها در سراسر اتحاد جماهیر شوروی سابق. او همچنین برای روزنامه‌ه...
قسمت هایی از کتاب فتح نامه ی کابل (لذت متن)
جسدهای آش و لاش مهمانان عروسی دراز به دراز در دو سوی حیاط کنار هم غلتیده بودند. چند روستایی در مسیر باغ به خون تپیده بودند. تکههایی از گوشت تن باشندگان از درختان آویزان بود. پیکر پتی زنی به تنه ی نهال پژمرده ی بادام پیچیده بود. آتش توپخانه زخمی های زیادی را به زاغه ها و دیوارهای خاکی مجتمع دوخته بود. اصابت خوفناک خمپاره ها خسارت سختی به خانه ها و خرمن ها و خواربار خلق وارد آورده بود. جنازه ها روی خاک شخم خورده و زیر آوار الوار سقف های ویران افتاده بودند. مادری با پنج فرزندش در یک اتاق غرق خون بودند. والدین داماد کنار فرزند ۱۳ ساله شان کشته شده بودند. جسد هفت کودک در آستانه ی دروازه ی باغ افتاده بود.