کتاب دختری به نام نل

The Old Curiosity Shop
کد کتاب : 2961
مترجم :
شابک : 9786004362801
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 1025
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1840
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

دکان کهنه فروشی
The Old Curiosity Shop
  • 275,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: باهم باهم
    نویسنده:
کد کتاب : 80839
مترجم :
شابک : 978-6226685542
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 635
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1840
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دختری به نام نل اثر چارلز دیکنز

ملودرام آرکی تایپی ویکتوریایی به همان اندازه که در چاپ اولش دلچسب و تاثیرگذار بود امروز نیز به همان صورت است، "دختری به نام نل" چارلز دیکنز با یادداشت ها و مقدمه ای از نورمن پیج در ویرایش جدید به چاپ رسید.
"دختری به نام نل" داستانی از مسیر است، ژانری که دیکنز در آن سرآمد است. نل ترنت کوچک به همراه پدربزرگ بیمارش که با ازخودگذشتگی از او مراقبت می کند، در تاریکی آرام مغازه قدیمی اسباب بازی فروشی زندگی می کند. هنگامی که آنها قادر به پرداخت بدهی های خود به دانیل کوئلپ، وام دهنده گستاخ و شیطانی، نیستند، مغازه توقیف می شود و آنها مجبور به تخلیه می شوند، و به دنیای تاریکی پرتاب می شوند که به نظر نمی رسد در آن پناهگاه امنی وجود داشته باشد. به تصویر کشیدن نل بی گناه و غم انگیز توسط دیکنز در "دختری به نام نل"، این اثر را به یکی از پرفروش ترین ها تبدیل کرد که قلب مردم را به خود جلب می کند. اگر از "دختری به نام نل" لذت برده اید، ممکن است "ساعتهای سخت" دیکنز را دوست داشته باشید.

کتاب دختری به نام نل

چارلز دیکنز
چارلز جان هوفام دیکنز، زاده ی ۷ فوریه ۱۸۱۲ و درگذشته ی ۹ ژوئن ۱۸۷۰، برجسته ترین رمان نویس انگلیسی عصر ویکتوریا و فعال اجتماعی توانمند بود. به عقیده ی جیمز جویس، نویسنده ی بزرگ معاصر، از شکسپیر به این سو، دیکنز تأثیرگذارترین نویسنده در زبان انگلیسی بوده است.دیکنز در لندپورت پورتسی متولد شد. او دومین پسر جان دیکنز، کارمند اداره ی کارپردازی بحریه بود. پدرش اهل لاابالی گری بود و کار را به جایی رساند که او را به زندان مارشالسی انداختند. به همین دلیل دیکنز ۱۲ ساله را برای تأمین معاش خانه به کارخانه...
نکوداشت های کتاب دختری به نام نل
شاهکاری دیگر از نابغه پاتوس و طنز؛ این بار شخصیت هایی همچون اسلاکر دیک سویولر و دانیل کیلپ بی رحم را به نمایش می گذارد.
Goodreads Review

قسمت هایی از کتاب دختری به نام نل (لذت متن)
ما در دنیای دلپذیری زندگی می کنیم، جهانی بسیار خوشایند. آقای ریچارد، افراد بدی در آن وجود دارند، اما اگر افراد بدی وجود نداشتند، وکلای خوب هم نمی توانستند وجود داشته باشند.

غرق شدن در شادی را با بال دوستی در آغوش بگیرید. و شراب گل سرخ را بیاورید.

بنابراین اعمال خشونت آمیز بعد از ظهور مردان در روی زمین به وجود آمدند، و مدت ها پس از آنکه این ویروس توسط آنها آزاد شد، آثار جنگ و خونریزی باقی می مانند.