کتاب سرنوشت روح

Destiny of Souls
کد کتاب : 81101
مترجم :
شابک : 978-9649720456
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 469
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

حلقه سرنوشت ارواح
Destiny of Souls
کد کتاب : 81103
مترجم :
شابک : 978-9643286736
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2000
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سرنوشت روح اثر مایکل نیوتن

«کتاب سرنوشت روح از جذاب‌ترین کتاب‌هایی است که تا به حال خوانده‌ام.» - شرلی مک‌لین بازیگر زن و نویسنده برنده جایزه اسکار
دکتر مایکل نیوتن، هیپنوتراپیست معنوی شناخته شده بین المللی، پیشگام در کشف رازهای زندگی، شما را بار دیگر به قلب دنیای ارواح می برد. تحقیقات پیشگامانه او برای اولین بار در کتاب پرفروش سرنوشت روح، مطالعه قطعی در مورد زندگی پس از مرگ منتشر شد.
با خواندن داستان های افراد در هیپنوتیزم عمیق، معنای پشت خاطرات معنوی خود را کاوش کنید و جزئیات جالبی را در مورد موارد زیر بیاموزید:

هدف ما روی زمین
جفت روح و راهنمای روح
جایی که ارواح پس از مرگ می روند
سفر روح بین زندگی ها
راه‌هایی که ارواح با افراد زنده ارتباط برقرار می‌کنند و به آنها آرامش می‌دهند
ارتباط روح و مغز
چرا بدن های خاصی را انتخاب می کنیم

دکتر مایکل نیوتن دارای مدرک دکترا در روانشناسی مشاوره، کارشناسی ارشد هیپنوتیزم درمانی و عضو انجمن مشاوره آمریکا است. او همچنین در حین فعالیت در بخش خصوصی در لس آنجلس به عنوان معلم در هیئت علمی موسسات آموزش عالی حضور داشته است. دکتر نیوتن طی سال‌های متمادی، تکنیک‌های رگرسیون سنی فشرده خود را توسعه داد تا به طور موثری سوژه‌های هیپنوتیزم را فراتر از خاطرات زندگی گذشته‌شان به یک تجربه روحی معنادارتر بین زندگی‌ها ببرد. او پیشگام در کشف اسرار مربوط به زندگی پس از مرگ از طریق استفاده از رگرسیون هیپنوتیزمی معنوی است. او اکنون هیپنوتراپیست های پیشرفته دیگری را در تکنیک های خود آموزش می دهد.

کتاب سرنوشت روح

مایکل نیوتن
مایکل نیوتن ، دکتری ، متولد 1931 ، دارای دکترای روانشناسی مشاوره، فوق لیسانس هیپنوتیزم و عضو انجمن مشاوره آمریکا است. وی همچنین به عنوان معلم در دانشکده مؤسسات آموزش عالی حضور داشته است و درعین حال در تمرین خصوصی در لس آنجلس نیز فعالیت داشت. با گذشت سالها، دکتر نیوتن تکنیک های رگرسیون سن خود را توسعه داد تا بتواند سوژه های هیپنوتیزم را فراتر از خاطرات زندگی گذشته خود قرار دهد تا به یک تجربه روح معنادار بین زندگی برسد. وی با استفاده از رگرسیون هیپنوتیزم معنوی پیشگام در کشف اسرار مربوط به زندگی...
نکوداشت های کتاب سرنوشت روح
Readers...will find this a feast, and Newton a charming host
خوانندگان... این را یک جشن و نیوتن میزبانی جذاب خواهند یافت
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب سرنوشت روح (لذت متن)