کتاب بچه های طرسناک و چرخ و فلک بدشانسی

Skary Childrin and the Carousel of Sorrow
کد کتاب : 81216
مترجم :
شابک : 978-6222441449
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 288
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش در ادبیات آمریکا

معرفی کتاب بچه های طرسناک و چرخ و فلک بدشانسی اثر کیتی تاول

کتاب «بچه های طرسناک و چرخ و فلک بدشانسی» رمانی نوشته «کیتی تاول» است که نخستین بار در سال 2011 به چاپ رسید. دوازده سال پیش، شهر «ویدوز-بری» با طوفانی دوازده روزه مواجه شد که نیروهایی پلید را در شهر آزاد کرد. از آن زمان تا کنون، همه در شهر مثل هم زندکی کرده اند و غریبه ها را میان خود راه نداده اند—موضوعی که باعث شده زندگی برای سه دانش آموز در «مدرسه دخترانه مادام گرترود»، بسیار سرد و خسته کننده باشد: «آدلاید» یازده ساله که شبیه گرگینه ها است؛ «مگی» دوازده ساله که موهایی عجیب و قدرتی استثنایی دارد؛ و «بئاتریس» هفت ساله که با روح جانوران جونده دوست می شود. آن ها در مدرسه با مشکلات زیادی مواجه هستند، تا این که معلمی جدید به نام خانم «دلیا» از راه می رسد و شرایط را برای آن ها اندکی بهتر از قبل می کند. اما خانم «دلیا» و چند پسر دانش آموز توسط یک چرخ و فلک مرموز به دل جنگل کشانده و ناپدید می شوند، و بچه ها که از غیاب معلم موردعلاقه‌شان بسیار ناراحت شده اند، تصمیم می گیرند تا با همکاری یکدیگر، این شهر نفرین شده را یک بار برای همیشه نجات دهند.

کتاب بچه های طرسناک و چرخ و فلک بدشانسی

کیتی تاول
کیتی توول یک هنرمند ، مدیر خلاق و نویسنده در پورتلند، اورگان است و آرزو دارد روزی بانوی پیر ترسناک خانه ای باشد که همه بچه های محله درباره اش داستان های شبح می گویند. او همچنین نویسنده Skary Childrin و چرخ فلک غم و اندوه است و خالق وب سایت Childrin R Skary می باشد.
نکوداشت های کتاب بچه های طرسناک و چرخ و فلک بدشانسی
Filled with humor and evocative descriptions.
سرشار از شوخ طبعی و توصیفات خیال انگیز.
Publishers Weekly Publishers Weekly

A tasty chiller-thriller for all fans of macabre twists and Unfortunate Events.
یک تریلر ترسناک دلنشین برای تمام علاقه مندان به پیچ و خم های تاریک، و مجموعه داستان های «ماجراهای ناگوار».
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

A splendidly odd little tale.
قصه ای کوتاه که به شکل شگفت انگیزی عجیب است.
Bulletin of the Center for Children's Books

قسمت هایی از کتاب بچه های طرسناک و چرخ و فلک بدشانسی (لذت متن)
«بئاتریس» که گویی داشت از روی چیزی می خواند، گفت: «پیغامم اینه: تنهامون بذار. دیگه نباید آزارمون بدی. دیگه نباید مجبورمون کنی تابلوهای خجالت آور دستمون بگیریم و توی مدرسه راه بریم که همه به مون بخندن.

دیگه هرگز نباید ما رو به فرستادن به اتاق شیون تهدید کنی. راستش، بهتره که از الان به بعد زنگ های تفریح بری سراغ کارهای خودت و بی خیال نمره تشویقی بشی. «ربکا باسچرد»، تو آدم مزخرفی هستی و هر کسی هم که از تو خوشش میاد، فقط داره تظاهر می کنه. گم شو و دیگه هیچ وقت اذیت مون نکن.

صدای پا برای مدتی که به نظر بی انتها آمد، ادامه یافت تا این که بالاخره دم در متوقف شد. «ادلید» نفس کشیدن را از یاد برد، دستگیره در لت و پار شده، غژغژی کرد و تعدادی از پیچ هایش با صدای دینگ ظریفی کف زمین افتاد. «ادلید» چشمانش را محکم بست و خودش را برای بدترین اتفاقات آماده کرد. اگر خانم «مری ودر» می فهمید که عمدا از دستورش سرپیچی کرده اند، چه می شد!