کتاب بچه های سرمایه دار

Capitalist children
(مهارت های تربیت اعتقادی کودک و نوجوان)
کد کتاب : 83080
شابک : 978-6229821091
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 198
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب بچه های سرمایه دار اثر یزدان رضوانی

(مهارت های تربیت اعتقادی کودک و نوجوان)
آدمیزاد از همان ابتدای کودکی، از وقتی به فهم جهان اطراف و وجود خودش می‌رسد، پرسشگرانه به‌دنبال گسترش فهم خویش برمی‌آید. گاه آن‌چنان فیلسوفانه به جهانش نگاه و سوالاتی مطرح می‌کند که والدین برای اینکه از پس پاسخ به جواب‌ها برنمی‌آیند، بی‌اعتنا از کنار آن‌ها رد می‌شوند. همین باعث می‌شود کودک به‌مرور از نگاه پرسشگرانۀ خویش کم کرده و به نگاه القایی اطرافیان دل‌خوش کند.
این نگاه پرسشگری مخصوصا در زمینۀ اعتقادات، در افق دید هر کودکی است: سوال دربارۀ وجود خداوند، چیستی اللّه، پرسش دربارۀ مرگ و معاد و نیز بهشت و جهنم. اگر از این نگاه به‌طور صحیح استقبال نشود و والدین، آن‌ را به‌صورت مناسب جهت ندهند، این نگاه، معضلاتی در سنین مختلف برای فرزند به وجود می‌آورد.
کتاب بچه‌های سرمایه‌دار با هدف شناخت و افزایش معرفت والدین به تربیت اعتقادی فرزندان، اطلاعاتی، ازجمله باورهای دینی و راهکارهای تقویت آن در فرزندان را در اختیار مخاطبان می‌گذارد. روش‌های پاسخ‌گویی به سوالات اعتقادی فرزندان و لغزش‌ها و انحراف‌های اعتقادی، از دیگرموضوعاتی است که در کتاب بیان شده است.

(برگرفته از متن ناشر)

کتاب بچه های سرمایه دار

یزدان رضوانی
یزدان رضوانی متولد سال 1359،طلبۀ درس خارج فقه و اصول، طلبۀ سطح ۳ رشته تخصصی تفسیر و علوم قرآن، دانشجوی دکترای مدرسی معارف اسلامی، مدرس حوزه و دانشگاه، تالیف جلد اول مجموعه کتابهای پرسمان دانش آموزی با عنوان “از من تا او”، کارشناس پاسخگویی در مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی، مبلّغ تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، تدریس آثار استاد مطهری در مجمع بینش مطهر می باشد.
دسته بندی های کتاب بچه های سرمایه دار