کتاب آخرین جلسه احضار ارواح

The Last Séance
کد کتاب : 83334
مترجم :
شابک : 978-6002910646
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 262
سال انتشار شمسی : 1392
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

«آگاتا کریستی» از نویسندگان برجسته در ادبیات انگلیس

معرفی کتاب آخرین جلسه احضار ارواح اثر آگاتا کریستی

کتاب «آخرین جلسه احضار ارواح» مجموعه ای از داستان های کوتاه نوشته «آگاتا کریستی» است که نخستین بار در سال 1981 انتشار یافت. علیرغم عنوان کتاب، چندین داستان در این مجموعه صرفا معماهایی گیج کننده با توضیحی منطقی هستند، همانطور که حضور «هرکول پوآرو» و «جین مارپل» به این موضوع اشاره دارد. در پرونده ای مربوط به قتلی به ظاهر غیرممکن، مردی با ضربات چاقوی مهاجمی نامرئی و در حضور زنی که لباس راهبه ها را به تن دارد، به قتل می رسد. در داستان «رویا»، میلیونری اسرارآمیز که خواب هایی تکرارشونده در مورد شلیک کردن به خودش در ساعت 3:28 صبح می بیند، برای درخواست کمک به سراغ «هرکول پوآرو» می رود. در سایر داستان های این مجموعه خواندنی، خانه های تسخیر شده، گرگینه ها، و عروسکی شیطانی به مخاطبین معرفی می شود.

کتاب آخرین جلسه احضار ارواح

آگاتا کریستی
آگاتا کریستی، زاده ی ۱۵ سپتامبر ۱۸۹۰ و درگذشته ی ۱۲ ژانویه ۱۹۷۶، نویسنده ی انگلیسی داستان های جنایی و ادبیات کارآگاهی بود.آگاتا کریستی با نام اصلی آگاتا مری کلاریسا میلر در شهر تورکی در ناحیه ی دوون انگلستان به دنیا آمد. پدر آمریکایی اش فردریک میلر نام داشت. مادرش کلارا بومر انگلیسی و از خانواده ای اشرافی بود. آگاتا به دلیل آمریکایی بودن پدر می توانست تبعه ی ایالات متحده نیز باشد، ولی هرگز از آن کشور تقاضای تابعیت نکرد. آگاتا دارای یک خواهر و یک برادر بود که هر دوی آن ها از وی بزرگ تر بودند.آ...
نکوداشت های کتاب آخرین جلسه احضار ارواح
A collection of Christie's spookiest and most sinister stories.
مجموعه ای از ترسناک ترین و شرارت آمیزترین داستان های «کریستی».
Barnes & Noble

An essential omnibus for Christie fans.
مجموعه ای ضروری برای طرفداران «کریستی».
Amazon Amazon

A collection of ghostly and chilling stories from legendary mystery writer Agatha Christie.
مجموعه ای از داستان های وهم آلود و رعب انگیز از نویسنده افسانه ای داستان های معمایی، «آگاتا کریستی».
Biblio

قسمت هایی از کتاب آخرین جلسه احضار ارواح (لذت متن)
او هم وارد سالن شد و پیرزن نیز به دنبالش رفت. او ادامه داد: «طفلکی چطوری می تواند خوب باشد آن هم با جلسه های احضار ارواح؟ ارواح، همیشه احضار ارواح! این کار، درست و طبیعی نیست. خدای متعال از ما چنین چیزی را نخواسته. به نظر من اگر بخواهم رک و پوست کنده بگویم، این کار معامله با شیطان است.»

«رائول» برای متقاعد کردن او روی شانه هایش زد و متملقانه گفت: «همینطور است. خودت را ناراحت نکن! زیاد هم هیجان زده نشو و این قدر رد پای شیطان را در همه چیز نبین.»

با حرکت دستش حرف او را رد کرد: «نه، این روح و روح بازی ها، کار خوبی نیست. همه روح های خوب الان در بهشت هستند و بقیه در برزخ.» «رائول» که داشت خودش را روی صندلی ولو می کرد، گفت: «الیس، نظر تو درباره زندگی بعد از مرگ، خیلی آدم را آرام می کند.» پیرزن خبردار ایستاد و گفت: «آقا، من کاتولیک واقعی هستم.»