کتاب اسم این سخنرانی چه بود؟

What was the name of this speech?
سه گفتار از جردن بی.پیترسون
کد کتاب : 84526
مترجم :
شابک : 978-6227283716
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 143
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اسم این سخنرانی چه بود؟ اثر جردن پیترسون

جردن پترسون یک روانشناس، نویسنده و مفسر رسانه ای کانادایی است. او در اواخر دهه 2010 به دلیل دیدگاه‌هایش در مورد مسائل فرهنگی و سیاسی، که اغلب محافظه‌کار توصیف می‌شد، در اواخر دهه 2010 مورد توجه گسترده قرار گرفت. پترسون خود را یک لیبرال کلاسیک بریتانیایی و یک سنت‌گرا توصیف کرده است.
پترسون که در آلبرتا متولد و بزرگ شد، مدرک لیسانس خود را در علوم سیاسی و روانشناسی از دانشگاه آلبرتا و دکترای روانشناسی بالینی را از دانشگاه مک گیل دریافت کرد. پس از تحقیق و تدریس در دانشگاه هاروارد، در سال 1998 به کانادا بازگشت و استاد روانشناسی در دانشگاه تورنتو شد. او در سال 1999 اولین کتاب خود را با عنوان نقشه های معنا: معماری باور منتشر کرد که مبنای بسیاری از سخنرانی های بعدی او شد. این کتاب روانشناسی، اساطیر، دین، ادبیات، فلسفه و علوم اعصاب را برای تجزیه و تحلیل سیستم های اعتقادی و معنا ترکیب می کند.

کتاب اسم این سخنرانی چه بود؟

جردن پیترسون
جردن پیترسون، زاده ی 12 ژوئن 1962، روانشناس و نویسنده ای کانادایی است. پیترسون دانش آموخته ی دانشگاه های آلبرتا و مک گیل است. او پس از پایان تحصیلات به دانشگاه هاروارد رفت و در آنجا ابتدا استادیار و سپس استاد دپارتمان روانشناسی شد. پیترسون در سال 1998 به عضویت هیئت علمی دانشگاه تورنتو درآمد و استاد روانشناسی این دانشگاه شد.
دسته بندی های کتاب اسم این سخنرانی چه بود؟