کتاب 75 چهار مضراب از اساتید برای ویولن

Violin
کد کتاب : 85016
شابک : 979-080262563
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 228
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب 75 چهار مضراب از اساتید برای ویولن اثر رحمت الله بدیعی

انتشارات سرود تاکنون کتاب‌های متعددی را از استاد رحمت‌اله بدیعی ارائه کرده است از جمله دوره‌های ردیف استاد صبا (چهار جلد)، بازنگری و ویرایش ویولن هنرستان (خالقی) در چهار جلد، تألیف جلدهای پنجم و ششم ویولن، حدیث مهر و ارمغان.
ایشان بار دیگر کتاب ویژه‌ای را برای ویولن تهیه دیده‌اند که انتشارات سرود آن را تقدیم مخاطبان و علاقه‌مندان می‌کند. در این کتاب 75 چهارمضراب از ضبط‌های موجود اساتیدی همچون تجویدی، یاحقی، ملک، خرّم، خالدی، حبیب‌اله بدیعی و همچنین خود ایشان به نت درآمده و برای ویولن تنظیم شده‌اند. امیدواریم این کتاب هم مورد استفاده هنرجویان و هنرمندان قرار گرفته و مقبول واقع شود.

کتاب 75 چهار مضراب از اساتید برای ویولن

رحمت الله بدیعی
رحمت‌الله بدیعی (زاده ۱۳۱۵ در کاشان)، موسیقی‌دان، نوازنده کمانچه، ویولن و دارنده مقام درجه نخست هنر ایرانی است.او در خانواده‌ای هنرمند در شهر کاشان چشم به جهان گشود. وی در سن ۵ سالگی نواختن نی را از پدربزرگش فراگرفت و پس از آن کوشید که با ساز ویولن برادرش آهنگ‌های مختلفی که می‌شنود را بنوازد. با وجود آنکه ساز برادرش برای او بسیار بزرگ بود و کسی نیز بدو نواختن ویولن را تعلیم نداده بود، توانست قطعات زیبایی بنوازد که همین امر سبب شد پدرش ویولن کوچکی برایش خریداری کند تا ...
دسته بندی های کتاب 75 چهار مضراب از اساتید برای ویولن