کتاب استراتژی و رهبری در عصر هوش

Competing in the Age of AI
استراتژی و رهبری زمانی که الگوریتم ها و شبکه ها دنیا را تسخیر کرده اند
کد کتاب : 85125
مترجم :
شابک : 978-9643795139
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب استراتژی و رهبری در عصر هوش اثر مارکو یان سیتی

سازمان‌های مبتنی بر هوش مصنوعی معماری عملیاتی جدیدی را به نمایش می‌گذارند و نحوه ایجاد، جذب، اشتراک‌گذاری و ارائه ارزش را دوباره تعریف می‌کنند.
کتاب «استراتژی و رهبری در عصر هوش» اکنون با مقدمه ای جدید که بررسی می کند چگونه بحران کرونا سازمان هایی مانند بیمارستان عمومی ماساچوست را وادار کرد تا با سرعت قابل توجهی خود را متحول کند. از Airbnb گرفته تا Ant Financial، مایکروسافت تا آمازون، تحقیقات نشان می‌دهد که چگونه فرآیندهای مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار مقیاس‌پذیرتر از فرآیندهای سنتی هستند، اجازه می‌دهند دامنه گسترده‌تر افزایش یابد، شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا مرزهای صنعت را کنار بگذارند، و فرصت‌های قدرتمندی برای یادگیری ایجاد کنند - برای رانندگی دقیق‌تر، پیش بینی های پیچیده و سخت. وقتی محدودیت‌های عملیاتی سنتی حذف شوند، استراتژی به یک بازی کاملا جدید تبدیل می‌شود، بازی‌ای که قوانین و نتایج احتمالی آن را این کتاب روشن خواهد کرد. این کتاب مباحث گوناگونی در این حوزه را تشریح میکند از جمله:

ارائه چارچوبی برای بازنگری در مدل های تجاری و عملیاتی

توضیح میدهد که چگونه «برخورد» بین شرکت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی/دیجیتال و سنتی/آنالوگ رقابت را تغییر می‌دهد، ساختار اقتصاد ما را تغییر می‌دهد و شرکت‌های سنتی را مجبور می‌کند تا مدل‌های عملیاتی خود را بازسازی کنند.

فرصت ها و خطرات ایجاد شده توسط شرکت های دیجیتال را توضیح میدهد

چالش ها و مسئولیت های جدید برای رهبران شرکت های دیجیتال و سنتی را شرح میدهد

این کتاب راهنمای ضروری شما برای بازنگری در نحوه رقابت و عملکرد شرکت شما در عصر هوش مصنوعی است.

کتاب استراتژی و رهبری در عصر هوش

مارکو یان سیتی
مارکو یان سیتی استاد دانشکده بازرگانی هاروارد است که علاقه اصلی تحقیقاتی او فناوری و استراتژی عملیات و مدیریت نوآوری است. او پروفسور مدیریت بازرگانی است.
دسته بندی های کتاب استراتژی و رهبری در عصر هوش
نکوداشت های کتاب استراتژی و رهبری در عصر هوش
This book is a comprehensive guide to how artificial intelligence is built and can be easily understood by non-technical professionals.
این کتاب راهنمای جامعی برای چگونگی ساخت هوش مصنوعی است و برای متخصصان غیر فنی به راحتی قابل درک است.
Forbes

This book provides insight into working more effectively with AI experts and better equips executives to make important decisions in their AI journeys.
این کتاب بینشی برای کار موثرتر با کارشناسان هوش مصنوعی ارائه می دهد و مدیران را برای تصمیم گیری های مهم در سفرهای هوش مصنوعی مجهزتر می کند.
Abidali Neemuchwala

قسمت هایی از کتاب استراتژی و رهبری در عصر هوش (لذت متن)