دوستان گرامی، لطفا در بخش نظرات، درباره قیمت کتابها صحبت نکنید. بخش نظرات فقط برای نظر دادن درباره محتوا، ترجمه و کیفیت فیزیکی کتابهاست. با سپاس از توجه شما.
عالیه این کتاب.اصلا فکرشو نمیکردم به این شدت خوب باشه😍
همه چیه کتاب عالی بود.حتما مطالعه بفرمایید
قیمتهانجومی افزایش یافته چندماه پیش این کتاب خوندنی ومهم رابه قیمت 400تومن خریدم عاشق شهراستانبول وتاریخشم واقعازیباترین ومهمترین ومتفاوتترین شهردنیاست باتاریخ باشکوه وموقعیت جغرافیایی بینظیر وخیلی ازجهانگردان قدیمی وجدیدهم از این شهرباستانی که به بانوی پیروشهرافسونگروشهرمساجدوکلیساهاوحمامهای تاریخی معروفه خیلی تعریف کردند شهری که همه جاذبه هارایکجاداره
چگونه با چنین قیمتی جزو پرفروش هاست ؟
کلمه زیبای کنستانتینو پل در عربی تبدیل شده به کلمه مسخره قسطنطنیه
دوست عزیز چرا اینقدر غربزدگی؟
والا هر چیزی حدی داره.جز غربزدگی و غرب پرستی که هیچکسی نمیتواند برایش حد تصور کند.
دوست ما غربزده نیست، فقط گفت نام نخستین این شهر زیباتره. شما چرا اینقدر عربزدهاید؟!
درسته در اصل Constantinople هست که به افتخار امپراطور روم کنستانتین این نام گرفته شد. دوستانی که ایشون رو متهم به غربزدگی کردن بهتره نگران بیسوادی خود باشن
دوستان این رمان است یا صرفن یک کتاب تاریخی
این کتاب رمان نیست.
قیمت خیلی بالاست.
والا با این قیمت که نمیشه خرید
٤٠٠ هزار تومن؟!نشر نو مگه تو ایران جهانی سازی شده؟قیمتا رو جهانی حساب میکنی؟قیمتا رو اونوری حساب میکنی؟
٤٠٠ هزار تومن!؟قیمتا رو جهانی حساب میکنی؟