کتاب چه چیزی جهان را می خورد؟

What's Eating the Universe?
(و سایر سوالات کیهانی)
  • 15 % تخفیف
    155,000 | 131,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 85444
مترجم :
شابک : 978-9642334209
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 203
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چه چیزی جهان را می خورد؟ اثر پائول دیویس

من در تمام عمرم درگیر سوالات بزرگ هستی بودم و مفتخرم که در حرفه خود به عنوان یک فیزیکدان نظری ،کیهان شناس و اختر زیست شناس توانستم روی برخی از سوالات به طور حرفه‌ای کار کنم .
در حالی که سهم خودم بسیار کم بوده اما با برخی از قول های فیزیک و ستاره شناسی زنان و مردانی با ذهن درخشان و کنجکاوی سیری ناپذیر که شور و اشتیاق آنها برای درک جهان از نظر علم منبع ثابت از الهام بخشی است تعامل داشتم من یکی از هیجان انگیز ترین سال هایم را در کل فعالیت علمی هم تجربه کرده‌ام زمانی که بسیاری از سوالات بزرگ از نظریه پردازی رویایی به اکتشافات قابل توجه تبدیل شدن همان‌گونه که در علم متداول است تنها برای مطرح کردن ده ها سال دیگر پاسخ داده شد و امروز هم همین طور است چیزهای زیادی به دست آمده اما بسیاری از آنها در هاله‌ای از ابهام باقی مانده است من این کتاب را به عنوان خلاصه های مختصر از وضعیت کنونی بفهم مان تصور کردم .

کتاب چه چیزی جهان را می خورد؟

پائول دیویس
پائول چارلز ویلیام دیویس (Paul Davies‎؛ زاده ۲۲ آوریل ۱۹۴۶) فیزیکدان اهل انگلستان، استاد در دانشگاه ایالتی آریزونا است.او به مؤسسه مطالعات کوانتومی در دانشگاه چپمن در کالیفرنیا وابسته است. علایق پژوهشی او در زمینه کیهان شناسی، نظریه میدان کوانتومی، و اخترزیست‌شناسی می‌باشد.در سال ۱۹۷۰، او دکترای خود را تحت نظارت مایکل جی سیتن و سیگورد در دانشگاه کالج لندن به پایان رسانید. او سپس تحقیقات فوق دکتری خود را در دانشگاه کمبریج گذراند.پژوهش‌های دیویس شامل فیزیک نظری، کیهان شناسی، ...
دسته بندی های کتاب چه چیزی جهان را می خورد؟