کتاب عجایب یونیورس

Wonders of the Universe
کد کتاب : 75260
مترجم :
شابک : 978-9643137380
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1393
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : زرکوب
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

شگفتی های کیهان
Wonders of the Universe
کد کتاب : 22292
مترجم :
شابک : 978-6006043272
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب شگفتی های کیهان اثر برایان کاکس

شگفتی های کیهان کتابی است که در سال 2011 توسط برایان کاکس و اندرو کوهن ، فیزیکدانان نظری نوشته شده است. این کتاب درباره کیهان شناسی و جهان است و به گونه ای توضیح داده شده است که برای یک خواننده ی عمومی کاملا قابل فهم، ساده و قابل دسترسی است. این کتاب براساس مجموعه ای با همین نام عجایب شگفتی های کیهان نوشته شده است. کیهان را با کاکس و کوهن طوری بشناسید که هرگز پیش از این نشناخته اید. این کتاب یک نسخه ی همراه کاملا رنگی و کاملا مصور برای مینی سریال های بسیار محبوب این نویسندگان در کانال دیسکاوری چنل و بی بی سی است. علم را با کاکس و کوهن و کتاب مصور جذابشان تجربه کنید. تصاویر نفس گیر کاوشگران جذاب علم کاکس و کوهن، عظمت عظیم پدیده های طبیعی از جریان اقیانوس ها تا سیاهچاله ها را روشن می کند. این نویسندگان در این تور پرشور و پویا از طریق شگفتی های کیهان راه استیون هاوکینگ و برایان گرین را دنبال می کنند. پروفسور برایان کاکس با کاوش بصیرت انگیز و فریبنده دیگری در فضا بازگشته است. او این بار جهان ما را آن گونه که قبلا ندیده بودیم به ما نشان می دهد.
کتاب شگفتی های کیهان شامل 4 فصل است. این فصول به ترتیب عبارتند از: پیام آوران، غبار ستارگان، سقوط و سرنوشت. این کتاب را محمد اسماعیل فلزی ترجمه کرده است. کتاب شگفتی های کیهان توسط نشر مازیار به چاپ رسیده است.

کتاب شگفتی های کیهان

برایان کاکس
برایان ادوارد کاکس ، متولد ۳ مارس ۱۹۶۸ فیزیک‌دان ذرات اهل انگلستان است. وی عضو انجمن سلطنتی و استاد در دانشگاه منچستر است. وی روی آزمایش اطلس در برخورددهنده بزرگ هادرونی در سرن در نزدیکی ژنو در سوییس فعالیت می‌کند.
دسته بندی های کتاب شگفتی های کیهان
نکوداشت های کتاب شگفتی های کیهان
It’s as wonderful as the Universe!
این کتاب به شگفتی کیهان است.
Stephen Colbert

Cox brings a magical enchantment to this life-changing book
کاکس افسون جادویی را برای این کتاب که زندگی را تغییر می دهد ، به ارمغان می آورد.
Sunday Express

قسمت هایی از کتاب شگفتی های کیهان (لذت متن)
کیهان یا عالمی که علم نوین به ما معرفی می کند با قدمتی معادل ۱۳۷ میلیارد سال و وسعتی معادل ۴۵ میلیارد سال نوری و انباشته از ۱۰۰ میلیارد کهکشان از حیث گستردگی ما را به فروتنی وا می دارد و زیبایی آن حس ش گفتی را در ما بیدار می کند. لیکن در کمال تعجب هرچه دانش بیشتری نسبت به آن کسب می کنیم فاصله بین ما و کیهان کاهش می یابد. شایڈ کیهان از حیث وسعت نامحدود و فراتر از حد تصور ما انباشته از دنیاهای بیگانه باشد اما علم کنونی نشان می دهد که ما برای زنده ماندن به آن نیاز داریم. بدون ستارگان، عناصری که برای به وجود آمدن ما لازم بود فراهم نمی شد . اگر کیهان چنین وسعتی نداشت ستارگان فرصت کافی برای اجرای کیمیاگری خود نداشتند و کیهان نمی توانست عمری چنین طولانی داشته باشد. از دید کسانی که به این منظره بالقوه بی انتها می نگرند هیچ چیز زائد و بیهوده ای در عالم وجود ندارد.