کتاب کاهش وزن آسان

Lose Weight
به روش آلن کار
کد کتاب : 86106
مترجم :
شابک : 978-6226672689
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 193
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب کاهش وزن آسان اثر آلن کار

آلن کار در کتاب « کاهش وزن آسان» به مسائل مربوط به وابستگی روانی به خوردن راحت و غذای ناسالم می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه روش آسان وی می‌تواند با موفقیت آن‌ها را حل کند. با فاش کردن آنچه باعث می‌شود بیش از حد غذا بخوریم و چگونه می‌توانیم رهایی پیدا کنیم، خوانندگان این قدرت را پیدا می‌کنند که کنترل آنچه می‌خورند را بدون تمام احساس محرومیت و ناامیدی مرتبط با رژیم‌های غذایی در دست بگیرند.

آلن کار به میلیون ها نفر در سراسر جهان کمک کرده است و او می تواند همین کار را برای شما انجام دهد.

کتاب‌های او بیش از 15 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است و حدود 40 میلیون نفر آن را خوانده‌اند، در حالی که تعداد بیشماری از کتاب‌هایش از طریق شبکه کلینیک‌های او کمک شده‌اند. راه آسان آلن کار تنها به یک دلیل در سراسر جهان گسترش یافته است: چون کار می کند.

کتاب کاهش وزن آسان

آلن کار
پروفسور آلن کار مدیر برنامه آموزش دکترا در روانشناسی بالینی در کالج دانشگاه دوبلین و مشاور مریض و خانواده درمانگر در موسسه درمان زناشویی و خانواده کلانویلیام در دوبلین است. وی بیش از ده کتاب و 200 مقاله دانشگاهی و سخنرانی های کنفرانس در زمینه های خانواده درمانی و روانشناسی بالینی منتشر کرده است. آثار او به تعدادی از زبانهای کره ای، لهستانی و چینی ترجمه شده است. او سابقه زیادی در خانواده درمانی و روانشناسی بالینی دارد، زیرا در دانشگاه های انگلیس، ایرلند و کانادا کار کرده است.