کتاب چیستی حیات و کوانتوم

Life on the Edge
عصر زیست شناسی کوانتومی
کد کتاب : 86390
مترجم :
شابک : ‫‬‭978-6226517461
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 452
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب چیستی حیات و کوانتوم اثر جیم الخلیلی

کتاب" چیستی حیات و کوانتوم" درک ما از پویایی های بنیادی جهان را تغییر می دهد. جیم الخلیلی و جانجو مک فادن با گردآوری تجربیات دست اول در لبه برش علم با هدایای بی نظیر توضیح، عنصر گمشده مکانیک کوانتومی را آشکار می کنند. پدیده هایی که در دل این اسرارآمیزترین علوم نهفته است.
با ترسیم آزمایش‌های پیشگامانه اخیر در سراسر جهان، هر فصل از این کتاب با نشان دادن یکی از معماهای زندگی درگیر می‌شود: پرندگان مهاجر چگونه می‌دانند کجا باید بروند؟ واقعا چگونه بوی گل رز را استشمام می کنیم؟ چگونه ژن های ما با این دقت از خود کپی می کنند؟ "چیستی حیات و کوانتوم" به خوبی نشان می‌دهد که چگونه مکانیک کوانتومی می‌تواند به این سوالات کاوشگر جهان پاسخ دهد.
الخلیلی و مک فادن با راهنمایی خواننده از طریق اکتشافات چند سال اخیر که به سرعت در حال آشکار شدن هستند، هیجان حوزه انفجاری جدید زیست شناسی کوانتومی و کاربردهای بالقوه انقلابی آن را به اشتراک می گذارند، در حالی که بینش هایی را در مورد بزرگترین معمای همه ارائه می دهند: زندگی چیست؟ همانطور که آنها به طرز درخشانی در این صفحات پیشگامانه نشان می دهند، زندگی در لبه کوانتومی وجود دارد.

کتاب چیستی حیات و کوانتوم

دسته بندی های کتاب چیستی حیات و کوانتوم