کتاب مثبت اندیشی

Positive Thinking
راهبردهای ساده حذف استرس برای رسیدن به یک زندگی شادتر
  • 20 % تخفیف
    76,000 | 60,800 تومان
  • موجود
  • انتشارات: زرین اندیشمند زرین اندیشمند
    نویسنده: زوئی مدوز
کد کتاب : 87911
مترجم :
صباح اله پناه
شابک : 978-6227591231
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 75
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب مثبت اندیشی اثر زوئی مدوز

زمانی که مثبت‌اندیشی، به روش اصلی تفکر شما تبدیل شد، خواهید دید که چقدر راحت‌تر با افکار منفی مبارزه، و آن‌ها را به کلی نابود خواهید کرد. در این حالت، این توانایی را دارید که به سلامت و با حداقل تلفات، از چالش‌های سخت گذر کنید.
در یک دنیای بی‌نقص، هیچ چالشی وجود ندارد که بخواهید بر آن پیروز شوید. اما در دنیای واقعی ما، تلاش و جنگیدن برای زندگی مدنظرمان بسیار مهم است. مثبت‌اندیشی، روشی در زندگی است که حتما باید استمرار یابد. فقط با استمرار مثبت‌اندیشی است که می‌توان در زندگی به خوشبختی دست پیدا کرد. به یاد داشته باشید که شما حق انتخاب دارید. برای رسیدن به خوشبختی، باید همیشه و آگاهانه خوشبختی را انتخاب کنید.

کتاب مثبت اندیشی

قسمت هایی از کتاب مثبت اندیشی (لذت متن)
بیش از هر چیزی شما باید به افکار منفی خود توجه کنید، و بفهمید که این افکار در ذهن شما چه می کنند. چند مثال از افکار منفی می زنم: من لیاقت ثروتمند شدن را ندارم، یا من لیاقت ترفیع شغلی و کسب حقوق بالاتر را ندارم. این افکار ممکن است از دوران کودکی در ذهن شما باشند، به نحوی که فکر کنید این افکار نرمال هستند. کاری که باید بکنید، بررسی این افکار، و طرح این پرسش است که این افکار از کجا آمده اند، و چطور به این جا رسیده اند؟