کتاب 7 اصل سلامت روان

Seven Principles of Good Mental Health
کد کتاب : 112504
مترجم :
شابک : 978-6225328303
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 101
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب 7 اصل سلامت روان اثر ویندی درایدن

در این کتاب « 7 اصل سلامت روان» ، پروفسور درایدن هفت اصل اصلی را که اساس سلامت روان را تشکیل می‌دهند، بیان می‌کند. با شروع اهمیت مسئولیت شخصی، او چهار نگرش را مورد بحث قرار می دهد که شما را از نظر روانی در مواجهه با ناملایمات زندگی سالم نگه می دارد. از آنجایی که بخش مهمی از سلامت روانی خوب، ظرفیت تجربه "احساسات منفی سالم" در مورد ناملایمات زندگی است، پروفسور درایدن به روشن کردن این اصل توجه می کند. در نهایت، پروفسور درایدن یک چشم انداز واقع بینانه در مورد تغییر شخصی ارائه می دهد و تعدادی از مراحلی را که می توانید برای دستیابی به سلامت روان و حفظ آن دنبال کنید، فهرست می کند.

ویندی درایدن، استاد بازنشسته مطالعات روان درمانی در دانشگاه گلداسمیت لندن است و در بخش مستقل به صورت پاره وقت مشغول به کار است. پروفسور درایدن بیش از 235 کتاب نوشته یا ویرایش کرده است.

کتاب 7 اصل سلامت روان

ویندی درایدن
ویندی درایدن یکی از پیشروان و مربیان برجسته در انگلستان در سنت روانشناختی رفتار درمانی است.او بیشتر به خاطر کار خود در درمان شناختی رفتار عقلانی و عاطفی (RECBT) ، یک رویکرد پیشرو در CBT شناخته شده است.وی از سال 1975 در زمینه مشاوره و رواندرمانی فعالیت کرده و از نخستین افرادی در انگلیس بود که در درمان شناختی رفتاری آموزش دیده و با دکترهایی مانندآلبرت الیس هارون تی. بک و آرنولد لازاروس همکاری داشته است.وی تاکنون بیش از 200 کتاب منتشر کرده است و در سراسر جهان، در مناطق مختلف مانند انگلیس، ایالات...