کتاب پرونده های مختومه

Case Closed
پرونده ی اول : به دنبال مجرم
کد کتاب : 89269
مترجم :
شابک : 978-6222740238
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 380
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب پرونده های مختومه اثر لارن مگزینر

کتاب "پرونده های مختومه" یک مجموعه مانگای پلیسی ژاپنی است که توسط "لارن مگزینر" نوشته شده است. از ژانویه 1994 در مجله شوگاکوکان مانگای شونن شوگاکوکان ویکلی شونن منتشر شده است و از سپتامبر 2022 در 102 جلد تانکوبون جمع آوری شده است. این اثر داستانی داستان کارآگاه دبیرستانی شینیچی کودو را دنبال می کند که در حین تحقیق در مورد یک سازمان مرموز است که اتفاقات جالبی برای او رخ می دهد.

این کتاب به عنوان یک مجموعه تلویزیونی انیمه اقتباس شد که در ژانویه 1996 به نمایش درآمد.
جیمی یک کارآگاه دبیرستانی است که گاهی اوقات برای حل پرونده ها با پلیس همکاری می کند. در جریان تحقیقات، او توسط یکی از اعضای یک سندیکای جنایی موسوم به سازمان سیا در کمین قرار می گیرد و ناتوان می شود. در تلاش برای قتل کارآگاه جوان، آنها به زور به او یک ماده مخدر آزمایشی خطرناک خوراندند. با این حال، به جای کشتن او، او را به یک بچه تبدیل می کند. کودو با نام مستعار و مخفی نگه داشتن هویت واقعی خود، با دوست دوران کودکی خود راشل مور (ران موری) و پدرش ریچارد (کوگورو موری) که یک کارآگاه خصوصی است زندگی می کند.

کتاب پرونده های مختومه

لارن مگزینر
لارن مگزینر در نیوهوپ، پنسیلوانیا بزرگ شد. او فارغ التحصیل کالج همیلتون است و اولین کتاب خود را با عنوان تنها چیزی بدتر از جادوگران در دوران تحصیل در خارج از کشور در اسکاتلند نوشت. لورن در بروکلین، نیویورک زندگی می کند و تمام وقت می نویسد.