کتاب جویس در تعطیلات

Joyce on holiday
نویسندگان و تعطیلات
  • 15 % تخفیف
    155,000 | 131,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: افق افق
    نویسنده:
کد کتاب : 89729
شابک : 978-6227902662
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جویس در تعطیلات اثر احمد اخوت

کتاب «جویس در تعطیلات» نوشته "احمد اخوت" توسط نشر "افق" منتشر شده است. این کتاب مجموعه‌ای از آثار است که بخشی از آنها ترجمه شده و بخش دیگری از آن توسط احمد اخوت تالیف شده است. نویسنده در این مجموعه سعی دارد به این پرسش هیجان انگیز پاسخ دهد که نویسنده‌های مطرح چگونه از اوقات فراغت و تعطیلاتشان استفاده میکنند. این سوالی است که ممکن است برای هر نویسنده تازه کاری مطرح شود.

این کتاب از این حیث مورد اهمیت است که به موضوعی میپردازد که کمتر راجع به آن حرف زده میشود. همین موضوع ساده، کلیت این کتاب را شامل میشود که میتواند آموزنده نیز باشد. نویسنده این کتاب یعنی احمد اخوت سالها در حوزه داستان نویسی فعالیت کرده است و امروز به عنوان یکی از نویسندگان مطرح شناخته می شود. او ترجمه های خوبی در این حوزه نیز انجام داده که کتاب حاضر نتیجه یکی از این فعالیت های مصرانه و جدی اوست. این کتاب هم اکنون در وبسایت ایرانکتاب موجود است و شما می توانید آنرا سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

کتاب جویس در تعطیلات

احمد اخوت
احمد اخوت (زاده ۱۳۳۰ در اصفهان) داستان‌نویس، داستان‌شناس، مترجم و منتقد ادبی است. وی دارای مدرک دکترای زبان‌شناسی و نشانه‌شناسی است. وی از یاران حلقه ادبی جنگ اصفهان بوده‌است. همچنین وی عضو شورای نویسندگان فصلنامه زنده رود است.