کتاب کارگاه پیشرفته فیلمسازی با فیلمسازان بزرگ

Moviemakers' Master Class II
کد کتاب : 90700
مترجم :
شابک : 978-6229983591
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 280
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کارگاه پیشرفته فیلمسازی با فیلمسازان بزرگ اثر لوران تیرارد

هر فیلمساز بزرگ روشی مخفی برای فیلمسازی خود دارد - و هر کدام متفاوت است. در کتاب کارگاه پیشرفته فیلمسازی با فیلمسازان بزرگ، لوران تیرارد با مجموعه‌ای برجسته از بزرگ‌ترین کارگردانان امروزی صحبت می‌کند تا به هسته رویکردشان در سینما دست یابد. نتایج، رموز فرآیند کارگردانی را روشن می کند. هر مصاحبه بسیار متمرکز است و به سمت ارائه بازتاب ها و بینش هایی است که برای دانش آموز یا علاقه مندان مفید است. تیرارد به جای تمرکز بر محصولات نهایی، سوالاتی را مطرح می کند که تکنیک های هر کارگردان برای ساخت سینما را بیان می کند. آنها در مورد تمام جنبه های کار خود صحبت می کنند، از انتخاب لنز برای دوربین گرفته تا تنظیم عکس. نحوه برخورد با بازیگران و دیگر راه های ویژه برای کمک به دانش آموزان برای تبدیل شدن به فیلمسازان خوب. هر کسی که به فیلم ها علاقه داشته باشد، از این نگاه اجمالی به روند تصمیم گیری کارگردان قدردانی خواهد کرد.

کتاب کارگاه پیشرفته فیلمسازی با فیلمسازان بزرگ

لوران تیرارد
لورن تیرارد زاده 18 فوریه 1967 ، کارگردان و فیلمنامه نویس فرانسوی است. وی در زمینه ساخت فیلم در دانشگاه نیویورک تحصیل کرد و به عنوان خواننده فیلمنامه در استودیوهای برادران وارنر مشغول به کار شد. سپس روزنامه نگار شد و شش سال در مجله فیلم فرانسوی "استودیو" کار کرد.در آنجا ، وی مجموعه مصاحبه هایی درباره ساخت فیلم انجام داد كه تحت عنوان "رازهای کارگردانی سینما" منتشر شده است.
دسته بندی های کتاب کارگاه پیشرفته فیلمسازی با فیلمسازان بزرگ
قسمت هایی از کتاب کارگاه پیشرفته فیلمسازی با فیلمسازان بزرگ (لذت متن)
شاید متعجب شوید اما احتمالا بهترین تمرینی که من برای هدایت و کارگردانی بازیگران داشتم ساختن مستند بوده است. چون چیزی که بیشتر از همه از مستندهایم یاد گرفتم درباره رفتار انسان ها بود. در نتیجه، چون از نزدیک مشاهده گر آدم های واقعی بودم، قادر شدم چیزی به بازیگران بدهم تا به آن ها کمک کند به احساس واقعی دست پیدا کنند. در هر کاری کلید کارگردانی بازیگران این است که محیط امنی برایشان فراهم کنید. یک محیط قابل اطمینان که در آن بتوانند کار کنند. همه این ها بدان معنا است که باید به آن ها یک ساختار بدهید و اطمینان پیدا کنید که حواسشان با چیزهای دیگری که روی صحنه اتفاق می افتد پرت نمی شود. آن ها را در مرکز توجه خودتان قرار بدهید، از نزدیک و به دقت تماشایشان کنید، به آن ها نشان دهید که قرار نیست اجازه بدهید اشتباهی مرتکب شوند، که آن ها را به دردسر نخواهید انداخت. در این صورت آن ها بیشتر تمایل پیدا خواهند کرد که بختشان را برای بازی در این نقش از دست ندهند و این همان چیزی است که شما می خواهید.